SPICA ~ You Don't Love Me ~ magyar fordítás



Nem szeretsz

Ma már készen állok.
( Nem szeretsz)
Itt az ideje, hogy mindent elmondjak.
( Nem szeretsz)
Itt a vége ennek az egyszerű történetnek.
( Nem szeretsz)
Nem szeretsz.


Úgy teszel, mintha meglepne.
( Nem szeretsz)
Olyan világos, mint a tegnap esti dorama
( Nem szeretsz)
Túl sokáig tévesztettél már meg.
( Nem szeretsz)
Nem szeretsz.

Egészen eddig nem szóltam semmit, s csak figyeltelek.
Hogy tehetted ezt velem?

( Nem szeretsz)
Én más vagyok mint a többi lány.
( Nem szeretsz)
Nem őrülök meg, ha szerelembe esek.
( Nem szeretsz)
Mérlegelni, kiszámítani minden lépésed? Ez neked a szerelem?
(Nem szeretsz)
Nem tudod mi az a szerelem.
( Nem szeretsz)
Nem ismered a nők szívét.
( Nem szeretsz)
Csak a kifogásokat ismered.
Menj el, jobb ha mész.

A cukormázzal bevont "szeretlek"
( Nem szeretsz)
Minden nap megtévesztettél.
( Nem szeretsz)
De tudom mi az igazság.
( Nem szeretsz)
Nem szeretsz engem.

Még a magányos és nehéz pillanatokban sem szóltam semmit. Elviseltem.
Hogy tehetted ezt velem?

( Nem szeretsz)
Én más vagyok mint a többi lány.
( Nem szeretsz)
Nem őrülök meg, ha szerelembe esek.
( Nem szeretsz)
Mérlegelni, kiszámítani minden lépésed? Ez neked a szerelem?
(Nem szeretsz)
Nem tudod mi az a szerelem.
( Nem szeretsz)
Nem ismered a nők szivét.
( Nem szeretsz)
Csak a kifogásokat ismered.
Menj el, jobb ha mész.

A szerelemem végig egyoldalú volt.
Túl önző vagy, hogy továbbra is szeresselek.
Állj le, jobb ha vége lesz. Szakítsunk!
Ez egy egyszerű történet egy lányról, aki csak adott, de nem kapott.

(Szükségem van arra, hogy szeress)
Szeretném az őszinte szíved megismerni.
(Szükségem van arra, hogy szeress)
Miért nem tetted?
( Szükségem van arra, hogy szeress)
Miért nem tudsz úgy szeretni, mint én téged?

( Nem szeretsz)
Én más vagyok mint a többi lány.
( Nem szeretsz)
Nem őrülök meg, ha szerelembe esek.
( Nem szeretsz)
Mérlegelni, kiszámítani minden lépésed? Ez nem szerelem.
(Nem szeretsz)
Rosszul vagyok tőled.
( Nem szeretsz)
Egyre őrültebb leszel.
( Nem szeretsz)
A vita felesleges lenne, fárasztó.
Menj el, jobb ha mész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...