T-ARA ~ What Should I Do ~ magyar fordítás



( Nos, ezzel igazán sokat szenvedtem, mire képes voltam megérteni a szöveg által közölni kívánt szituációt. Tényleg sokat dolgoztam vele...)

Mit kellene tennem?
Nem emlékszem semmire...
Mit kellene tennem, ha hirtelen úgy teszel, minta ismernél?

Már találkoztunk valahol, nem?


Hé kedvesem, kedvesem!
Hol voltál eddig?
Mit kellene most tennem? Mit tegyek?
Hé, kedvesem, kedvesem!
Hol voltál eddig?
Mit kellene most tennem? Mit tegyek?

A szavaim, az arcom és a kedvenc dalom...
Honnan ismered őket?
Hová mentél tegnap, mikor itt hagytál?
Most itt állsz előttem, te,s olyan, mintha most látnálak először.
Mindegy hányszor próbálom felidézni, nem emlékszem.
Nem emlékszem, mit mondtál nekem ezelőtt.
Mondd csak, mit csináltunk mi?

Hol találkoztunk, hol találkoztunk?
Tehát, "valahol" már találkoztunk.
Hol találkoztunk, hol találkoztunk?
Te és én, mind a ketten tudjuk, hogy ez olyan, mintha először látnánk egymást.

Mit kellene tennem?
Mit tegyek egy ilyen helyzetben?
Ismered a barátaimat? Tudod hol van az iskolám?
Semmi sem egyezik...
Miért érzem mégis ilyen jól magam, mikor velem vagy?
Gyere ide egy pillanatra...Tényleg tetszel nekem.
Már nem számít semmi,...kedvellek.
Akárhányszor rád pillantok, egyre csinosabb és csinosabb vagy.
Nem igazán tudom miről beszélsz...
Mondd csak, mikor is találkoztunk?

Hol találkoztunk, hol találkoztunk?
Tehát, "valahol" már találkoztunk.
Hol találkoztunk, hol találkoztunk?
Te és én, mind a ketten tudjuk, hogy ez olyan, mintha először látnánk egymást.

Mit kéne tennem? Nem emlékszem semmire.
Mit kéne tennem? Úgy teszel, mintha jól ismernél már rég.
Mit kellene tennem? Ismersz engem?
Mit kellene tennem? Oh, Istenem, Istenem!
Mit kellene tennem? Ez most tényleg megtörténik?
Mit tegyek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...