She'z ~ SICK/That's Why it Hurts ~ magyar fordítás




Vártam egy ideig, mielőtt arra gondoltam volna, hogy láthatlak.
Próbáltam mosolyogni és óvni a szívem az ilyen napokon.

Ahogy a napok múlnak, ez a fájdalom egyre rosszabb lesz.
Azokon az utcákon lépdelek most egyedül, ahol veled szoktam...
Átsétálva a régi emlékeinken.


Ez tényleg szerelem volt?
Miért csak nekem fáj?
Próbálom észre téríteni a szívem, s megátkozlak!
El kell, hogy feledjelek!
De iszonyatosan fáj túllépni rajtad.

Mindenki azt kérdezi mi van veled, mire én csak annyit felelek, rendben vagy.
De minden alkalommal feltépem a sebeimet...

Ez tényleg szerelem volt?
Miért csak nekem fáj?
Próbálom észre téríteni a szívem, s megátkozlak!
El kell, hogy feledjelek!
De iszonyatosan fáj túllépni rajtad.

Csak a szerelmem maradt itt, helyetted.
De ennek a helyét is átvette a fájdalom.

Ha találkozni fogok veled, képes leszek őszintén mondani, hogy boldog vagyok.
Ez talán csak bolondságnak hangzik,
De én így töröllek ki.
De ettől még iszonyatosan fáj túllépni rajtad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...