Seo In Guk & Zia ~ Loved You ~ magyar fordítás



Csak egy fél év elteltével voltam képes
nagy nehezen kitörölni a telefonszámod,
De egy hónapra rá, te már új szerelembe kezdtél.

Nem voltunk veszekedtünk,
nem játszottuk el, hogy egy hatalmas szikla szélére sodródtunk,
A mi szakításunk természetes volt.

Nem volt ez egyikünk hibája sem,
Csak ahogy a napok és az éjek múltak,
A szerelmünk változott.
Megpróbálom vigasztalni magam...


De ez nem igazságos!
Ugyanúgy szerettük egymást,
Ugyanúgy elfogadtuk a szakítást...
mégis miért én vagyok, akinek ez ennyire fáj?

Csak barátságnak indult az egész,
De már nem lehetünk többé barátok.

A szerelmünk nem volt lángoló, se elhidegült,
Egyszerűen levontuk a szomorú következtetést,
Ahogy egymással szemben álltunk.

Nem volt ez egyikünk hibája sem,
Csak ahogy a napok és az éjek múltak,
A szerelmünk változott.
Megpróbálom vigasztalni magam...

De ez nem igazságos!
Ugyanúgy szerettük egymást,
Ugyanúgy akartuk a szakítást...
mégis miért én vagyok, akinek ez ennyire fáj?

Ez csak egy rossz álom!
Azt hiszem én voltam az egyetlen, aki szerelmes volt,
s én éltem csak meg ezt a szakítást.
Ébressz fel!
A szerelem csak egy rémálom...

Lehet, hogy én voltam aki tévedett.
Úgy érzem ez az én hibám.
Csak a rossz dolgokra emlékszem, miket veled tettem.

A könnyeim kicsordulnak...
Hisz tényleg szerettük egymást.
Azt hittem örökké fog tartani,
De elmentél.

De ez nem igazságos!
Ugyanúgy szerettük egymást,
Ugyanúgy akartuk a szakítást...
mégis miért én vagyok, akinek ez ennyire fáj?

Már nincsenek érzéseim...
Nem tudok szeretni, mert félek...
Most...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...