EXO ~ Miracles in December | Music Bank




Hát...én totálisan odavagyok ezért a dalért. Az élő is remek volt, viszont konkrét elröhögtem magam, ahogy ezzel a "hajjaj de szomorú vagyok" fejjel pislogtak körbe az elején...főleg a rajongók ordináré visítása közben. (Én tuti elröhögtem volna magam.) Aztán, mikor 0.23 -nál az egyik lány elsikoltotta magát, azt értettem : ÚR ISTEN!!!! --> Na ekkor majdnem megfulladtam nevetés közben. Vagy hatszor tekertem vissza, de mindig azt értem. ( Vagy azt akarom.)

Nyugi, épelméjű vagyok, csak szórakoztatom magam. XD

És még mindig bele vagyok esve Chen hangjába.

6 megjegyzés:

  1. ez a szám *-* :)
    na majd meghallgatom fülhallgatóval amit félre értesz XD (mintha én nem szoktam volna félrehallani főleg a Gazette számoknál, aztán meg kitudja lehet nem is hallunk félre "mi a kódfejtők" xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos igen...ez a szám...nekem...a csùcs >.<
      Ò igen.. " ezek meg kik?"

      Törlés
  2. <3 milyen véletlen, hogy most pont ezt hallgatom>< EXO <3 újabb remek számok tőlük.
    Itt én is hanyattvágódtam kb Chen hangjától. Kiráz a hideg *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre egy EXO rajongò! XD (ha jòl gondolom >.<)

      Igen, nekem eddig minden egyes daluk nagyon tetszik, az ujakat is beleertve. Chen hangja a kedvencem alapjáraton is, ami számomra nagyon furcsa...>.< De ez a dal...itt tényleg nagyot ütött. :)

      Törlés
    2. Haha, jól gondolod. Imádom őket mióta barátnőm megmutatta a Wolfot =D
      Annyira vártam, hogy legyen valami lassabb számuk is, és aztán tádám lett egy ><

      Törlés
    3. Akkor még egy EXO rajongó :):) Ennek nagyon örülök!:):) És igen, én is arra vártam, hogy végre legyen egy szép balladájuk ( vagy valami hasonlóXD)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...