EXO ~ Miracles in December [koreai verzió] ~ magyar fordítás



( Azt hiszem nagyon régen hallottam ennyire szép dalt. A kliphez inkább nem fűznék hozzá semmit, szerintem túlságosan is tipikus. Viszont azt meg kell jegyeznem, hogy Chen hangja nálam viszi a pálmát, tényleg csodálatos. Nagyon sokáig nyafogtam egy balladáért, hát most megkaptam...és teljességgel elégedett vagyok.)

Megpróbállak megtalálni, téged, kit már nem láthatok.
Megpróbálom meghallani szavaidat, miket már nem hallhatok.
Csak azután vettem észre a dolgokat, miket nem láttam, s kezdtelek el hallani, miután elmentél.
Csak akkor fedeztem fel az erőt, mi addig nem volt meg bennem.


Önző voltam, csak magamra tudtam gondolni.
Kegyetlen voltam, soha nem vettem figyelembe az érzéseid.
Nem hiszem el, hogy ilyenné váltam...
A te szerelmed tartott életben.

Ha csak erre gondolok, az egész világ megtelik veled.
Hisz az összes hópehely a te könnyeid jelképezi.
Most már csak egy dolog van, mit nem érhetek el, ez pedig, hogy visszagyere hozzám.
Bárcsak ne is lennék ilyen erős többé...

Önző voltam, csak magamra tudtam gondolni.
Szívtelen voltam, soha nem vettem figyelembe a te szíved.
Nem hiszem el, hogy ilyenné váltam...
A te szerelmed tartott életben.

Szeretném visszafordítani az idő kerekét,
Hogy visszatérhessek hozzád.
Fellapozom az emlékeink könyvét,
Hogy úgy érezhessem, még velem vagy.

Csak egy apró, gyenge ember voltam.
De a szerelmed megváltoztatott mindent,
Az egész életemet, az egész világot.

Nem is sejtettem, mennyit köszönhetek a szerelmednek.
Nem hittem, hogy ilyen sokat jelenthet.
De minden egyes nap téged akarlak...
Azt hiszem, az én szerelmem örökké fog tartani.

Szeretném visszafordítani az idő kerekét,
Hogy visszatérhessek hozzád.
Ma is ellapozom az emlékeink könyvét,
Hogy úgy érezhessem, még velem vagy.

Megpróbállak megtalálni, téged, kit már nem láthatok.
Megpróbálom meghallani szavaidat, miket már nem hallhatok.

2 megjegyzés:

  1. Na ez tök jó, ez is már szöveg, meg a youtube-on is más szöveg volt XD
    Légyszives segíts már, nem birom ráénekelni a szöveget, hisz olyan hosszú.. nem is lehet ráénekelni! O.o
    Én meg barátnőm meg ezzel fogunk fellépni! :\

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Nem ertem pontosan, hogy mi is lenne a probléma. Szeretnetek előadni a dalt, de magyar dalszöveggel? Esetleg félreértelek?
    Bármi is legyen a baj, segìtek szìvesen, ìrj az email cìmemre :)
    manami92@gmail.com

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...