2BiC ~ Lonely Christmas ~ magyar fordítás



( Hát elérkezett a karácsonyi dalok dömpingje is. )

Nem tudom kitörölni a telefonszámod,
Nem tudom elfeledni a mosolyod.
Annyi fényképem van rólad a telefonomban...
Túl nehéz lenne kitörölni ezeket az emlékeket.

Itt állok egyedül, az ismeretlenek tömegében, ezen a fagyos utcán.
Nem tudom, hogy viseljem el...
Napokon, hónapokon, éveken át...


Nekem csak te vagy. Szeretlek!
Tényleg nem fogsz visszatérni?
Kérlek gyere vissza, fordítsd felém a szíved!
Ezen a magányos karácsonyi napon...kedvesem, csak téged szeretlek.

Te is a hóesést figyeled, igaz?
Emlékszel?
Megígértük, hogy mikor az első hó leesik, találkozunk.
Az ígéret napja elérkezett.

Nekem csak te vagy. Szeretlek!
Tényleg nem fogsz visszatérni?
Kérlek gyere vissza, fordítsd felém a szíved!
Ezen a magányos karácsonyi napon...kedvesem, csak téged szeretlek.

Akkor még nem tudtam, hogy mindig mellettem álltál,
Ez nem egy olyan szerelem, ami el fog múlni, mint a jeges időjárás.
Nekem csak te vagy.
Gyere vissza hozzám!

Felhívhatlak? Elmondhatom, hogy hiányzol?
Ez a karácsony magányos nélküled.
kedvesem, nekem csak te vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...