Kim Boa ( SPICA ) ~ Though My Heart Tells Me~ magyar fordítás



(Nos, ezt a dalt nekem írták. Totálisan... Nincs még egy olyan ember, aki annyi hülyeséget csinál, mint én. )Gyönyörű, remélem nektek is tetszeni fog.

Miért nem látsz engem? Miért nem hallasz?
A szívem minden pillantásod után felmelegszik.
Minden szavad hallatán értetlenül mosolygok, vagy sírok.
De ahogy a napok múlnak...

Lehet, hogy bolond vagyok...
Lehet, hogy örökké ilyen bolond leszek...
De mikor rosszul érzed magad, az nekem csak még jobban fáj.
Ha csak egyszer a karjaim között tarthatnálak, csak egy pillanatra, csak egyre...


Nem tudok eltávolodni tőled, nem tudok ellépni mellőled.
A szerelemem mely még el sem kezdődött...
Egyedül vagyok, de rendben van...még ha így sírok is.
Te még jobban szenvedsz mint én...
S bár a szívem azt suttogja :

Soha nem fogod észrevenni...mindig mögötted maradok.
Egész nap rád gondolok...
Ismerem a szerelemet, mire vágysz,
Hisz ez ugyanaz mit én is szeretnék.

Nem tudok eltávolodni tőled, nem tudok ellépni mellőled.
A szerelemem mely még el sem kezdődött...
Egyedül vagyok, de rendben van...még ha így sírok is.
Te még jobban szenvedsz mint én...
S bár a szívem azt suttogja :

Mindenkinél jobban ismerem a fájdalmat, melyet szívedben őrzöl,
Hisz pontosan ezt érzem én is.
Egy szerelem nyoma, egy emberé kire annyira vágysz...
A fájdalmas szerelemé.

Nincs tovább, nem tudhatsz erről.
Még ha el is távolodsz tőlem, nekem ez elég.
A szerelmem, a titkos szerelmem...
Annyira hasonlít a tiédre...
Még ha a szívem azt is suttogja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...