EXCITE ~ Come Back To Me ~ magyar fordítás



A neved, melyet annyiszor mondtam, hogy szinte megszokássá vált,
A pillanat, mikor eltávolodtál tőlem.
Megpróbáltalak kitörölni valaki más illatával.
Azt hittem, nem fog fájni.

Azt hittem, mindig velem maradsz majd.
Gyűlöltem magam, amiért egyedül maradtam.


Behunyom a szemem, de csak téged látlak.
Kinyitom a szemem, de nem vagy itt.
A szívemben, a fejemben...
Még mindig csak te vagy.
Szükségem van rád!
csak gyere vissza hozzám!
Szükségem van rád!
Várni fogok rád, kedvesem, várni fogok rád.

Egész nap nélküled élek...
De folyton felidézem az alakod.
Egész éjjel fenn maradok.
Miért csinálom ezt?
Miért nem tudom elfogadni, hogy ez csak a múlt?
Még egy nap is nehéz nélküled, lassan elhervadok.
A szívemben csak te vagy, senki más.
Sokkal jobb ember leszek, csak térj vissza oda ahová tartozol, hozzám.
Ígérem neked! Csak nézz vissza rám!

A helyed nem adom át senkinek...míg vissza nem jössz.
Itt fogok várni rád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...