the GazettE ~ Fadeless SPOT





 LoL

Csak lol :D Hát, mindesetre nagyon várom az új kislemezt ( és elviekben az új albumot is)! A klip nekem első pillantásra nagyon furcsának tűnik... a "new look" pedig... néhány helyen igencsak furcsa. Ruki...Ruki...
Na meg Uruha azzal a kalappal >.<
Na, de remélem a dal jó lesz, előre várom! Ebből a khm alig pár másodpercből nem szűrtem ki sokat, de kellemes benyomást keltett. De egyelőre nem tudok nyilatkozni >.<
Hát...ez az egyik legjobban várt visszatérés -számomra-ebben az évben. Remélem olyan lesz, amilyet várok :D

7 megjegyzés:

  1. Akkor Ruki nem csak nekem nézett ki furán xD a rúzzsal főleg olyan, mint 1 transzvesztita mondjuk engem a külsejük nem igazán érdekel xD (Azért Aoi haja megint tetszik, szerintem majd lekopizom ><)
    Magáról a megjelenésről viszont semmit se fogok mondani. A Toxic meg a Division után én nem várok el tőlük semmit >< Azok se voltak rosszak, nem azt mondom én, de azért a 2 albumról összességében ha tetszett 5 szám. Tudom, azt mondták, hogy most visszatérnek a régi énjükhöz de én akkor is kivárok aztán majd miután hallottam lereagálom a dolgokat. Amúgy ebből a kis előzetesből ítélve zeneileg jó lesz, vagy inkább úgy mondom, hogy hangszerileg de azzal az előző 2 albumnál se volt bajom, minden Rukin fog múlni xD
    (erről a kis hanganyagról egyébként ilyen Filth in the beauty - Red egyveleg ugrott be, de a Red nem olyan biztos °_°)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megoldottam °_° majd szólj ha megnézted aztán majd törlöm~
      http://www.dailymotion.com/video/x12wpza_crossfaith-monolith-hun_music

      Törlés
  2. épp arra gondoltam hogy írok erről de látom beelőztél :) hát szerintem valamelyik nap "enyhén" kifejtettem neked erről a véleményem (mármint az új külső témával kapcsolatban)
    a zene nekem tetszett eddig még :) kíváncsian várom mit alkottak :D

    VálaszTörlés
  3. nem vagyok az csak néha xD
    istenem Uruha "hercegnőn" az a kalap... szegény..
    kivàncsi leszek mit hoznak most össze aztán majd megvitatjuk ;-)
    làtom nem csak nekem tűnt fel hogy Ruki már nem tud ùgy "hörögni" a hangja szerintem is jobb de értékelném ha lehetne is hallani rendesen..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á...XD Csak néha mi?:D
      Hát, már alig van vissza egy kis idő...és akkor majd készülhetek, hogy kitépem a maradék hajam... mert az a szöveg amire Ruki ennyit dolgozott...az embertelen lesz. Ráadásul 3 szám is. LOLXD

      Törlés
  4. A komikon annyit röhögtem x33 imádom ezt az oldalt^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, ha tetszik az oldal!:) SZívesen látunk bármikor!:):)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...