T-ARA ~ Treasure Box / Target

Nos, ez a perc is eljött.

A perc, mikor hatalmasat csalódtam.

Ezen már nincs mit szépíteni.



Megjelent a T-ARA Target c. kislemeze, vele a videoklippel. Ami valami förmedvény. Egyszerűen nem tudtam elhinni, hogy ez megtörténhet. Tényleg nagyon reméltem, hogy a süllyedő színvonal csak egy kis átvezető korszak, a "fennmaradás"  érdekében. De a TARGET-ben hatalmasat csalódtam. Mást nem tudok
mondani. A klip szerintem borzalmas, nincs konkrétan semmi értelme, a kidolgozása pocsék.( Mik azok a dinoszaurusz mellű lányok? O_o) A szám maga, hát nem sok jót tudok elmondani róla...az 1 perc 37 másodpercnél kezdődő részt, ami akár élvezhetőnek is bizonyulhat.
Ez számomra tényleg egy hmm, hogy is fejezzem ki magam... sokk volt.
Erről többet nem is tudok mondani... Nem nagyon fogom hallgatni a dalt. A klipet meg nem nagyon tervezem megnézni többet. Lehet, hogy ezzel megbántok másokat, de nem ez a célom. A lányokat továbbra is szeretem, és a legjobbat kívánom nekik! :):) Emiatt nem változott semmi!:D:D

Nos, akkor a Treasure Box!

Borítók:





A banda második nagylemeze japán nyelven. Lássuk a dallistát!

1. Sexy Love (Japanese Ver.)
2. Day by Day (Japanese Ver.)
3. Bye By (Japanese Ver.)
4. Like The First Time (Japanese Ver.)
5. Bunny Style!
6. Signs (Soyeon & Areum)
7. Soap Bubbles (Boram & Qri)
8. Dangerous Love (Eujung, Hyomin & Jiyeon)
9. Target
10. Wanna Play (Japanese Ver.) ( Na ezt alig várom!)
11. Deja-vu ( Ez új)  BEMUTATÓ!
12. Beautiful Sniper ( Ez új) BEMUTATÓ!
13. キミは僕の宝物 (You Are My Treasure) ~ Happy Birthday to you ~ ( Ez új) Ezt a koncerten hallottam, de...nem találok videót hozzá -.- Uh, uh. 


Nos, hát... remélem, hogy az új dalok jobbak lesznek, mint a TARGET. Ebben reménykedek már csak. Hmm, kíváncsi vagyok, hogy  mit alakítanak majd a lányaink:):):)

13 megjegyzés:

  1. Végre, megint itt! :D Már vártam a visszatérésed! :D
    Hát engem is meglepett ez a dolog hogy milyen klippet is adtak ki. :O na és az a zene...
    Én is abbahagytam a felénél. Aztán kíváncsiságból végignéztem de nem tetszett :/
    :D nevettem ezen a ''dinoszaurusz mellű'' jelzőn! :D
    Hát nem tudom hogy most mi történik a lányokkal, miért ''csinálnak ilyen dolgokat'' de ezzel épp az ellenkezőjét teszik azzal amit akarnának. Már én is várom hogy milyen lesz az album, az új dalokkal. Remélem nem kell majd újra rosszat tapasztalnom. :)

    VálaszTörlés
  2. hooooy! komolyan mondom ritkábban látni téged, mint 1 anorexiást a mekiben xD

    no, inkább itt összesítek mindent és nem írálom tele az oldalt ha nem gond (`・ω・´)

    nos, ennek a mv-nek tényleg semmi értelme, egyedül az volt a cél, hogy japán hülyébbik felét meghódítsák a cukisággal. elég gáz, hogy a kiadójuk ilyennel próbálkozik, mást már nem tudok mondani >< japán piacra cukisággal betörni elég felszínes és elbaszott 1 ötlet. a cukiság 1x tud nagyot robbanni de aztán annyi.
    (pl szivárványszaró asszonyság http://www.youtube.com/watch?v=yzC4hFK5P3g
    mondjuk ha ez cuki fejbe lövöm magam xD)
    szóval már az alap ötlet szar, ha nagyon be akarják őket nyomni japánba akkor adjanak rájuk 1 bikinit aztán egyből az oricon élén lesznek. (lásd AKB meg a többi 48-as banda ><) mondjuk én elvetem ezt az elvet, meg az ilyen cincogi éneklést is, részemről a régi T-ara a jó T-ara ˘_˘ bár látványilag ez a bikinis dolog nem lenne rossz az tény xD na meg ha már látvány. ha már animációt használnak akkor használják rendesen >< ahogy mondtad "dinoszaurusz mellek" valami méretarány lehetett volna xDD
    na mind1. viszont a kalózos téma tetszik :DD

    aztán Areum "kilépése"
    szerintem is tökre egyértelmű, hogy a cég rakta ki a bandából. sőt lelki szemeimmel láttam ahogy a kamera mögött ott állt 1 pali fegyverrel a kezében és ilyen "ha fancsali képet mersz vágni, neked annyi" kisugárzása volt xDD
    na persze ez csak vicccc volt még mielőtt valaki nekem esne °_° nem volt a pali kezében fegyver de a kisugárzás megvolt ><
    aztán én nagyon nem tudok már mit mondani, mert már mindent elmondtatok annál a cikknél. vagy talán 1 dolog... 1 másik meglátás...
    én nem tehetek róla de igen bögyömben van ez a Danit tegyük be a bandába dolog. ><
    de most még csak az N4-be teszik be ugye? na és akkor már témánál is vagyunk. kb nyíltan ki is lehet jelenteni, hogy Dani azért kell, hogy Amerikában is lehessen nyomni a bandát. de én úgy veszem észre, hogy csak az N4 felét akarják ott nyomatni. ééés személy szerint én azért ellenzem ezt a Dani dolgot, mert nagy lenne a korkülönbség. és lehet ezzel mások is így vannak. ha ezt figyeljük akkor fura mód az N4-ben vannak a banda fiatalabbik tagja.
    de tovább már nem is boncolgatom, mert ez igen egy kavarjuk a szart elmélet, de azért így is lehet nézni a dolgokat xD

    azt hiszem "csak" ennyi lenne.
    és üdv újra itt ^^/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, helló! :)

      Igen, olyan vagyok mint a mese! Hol volt, hol nem volt...( mintha csak a gimiben járnék ismét...XD)

      Hát igen, igen. A cukiság...Nos, szerintem ez nem volt valami cuki ( elhalkultam). Főleg a klip nem. A számban pedig...mintha az ének nem illett volna rendesen a zenei alapra. Ez nagyon furcsa volt nekem. A cégük tényleg csak rosszat tesz velük... De nagyon remélem, hogy ez változni fog. HAMAROSAN.

      Hát Dani nem fog csatlakozni a bandához ( elvileg), csak a fellépéseken fogja Areum 2 sorát... elénekelni.(?) Viszont. Ha csak a két sor miatt kéne, akkor...akkor miért pont ő? Mert tud angolul? Valami itt sem kóser.
      Szerintem Dani aranyos, meg minden, de...tényleg nincs keresnivalója közöttük. De sajna a cég csak abba fektet, akiben még több pénzt lát... Tehát valami komolyabb célja is van a lánnyal. Előre félek mi lehet az.

      Hááááát a bikinis dolog nem lenne rosz, ez biztos:D De azt csak privátban:D Ezt meghagyom az AKB mindenfajta alverziójának...XD
      Egyébként! Rájöttem mi az AKB titka. Annyi albandájuk van, hogy minden hónapban felkerül valamelyik az oricon csúcsára, így nem csoda, ha minden hónapban nekik van a legtöbb eladásuk. Csalás~

      Hát igen... nagyon remélem, hogy valami soooookkkal jobbal fognak előrukkolni legközelebb...

      Törlés
    2. hát... akkor cukinak készült xD
      a legjobb az lenne ha céget váltanának. de nem hiszem, hogy ez be fog következni, szóval reménykedjünk :D

      igenigen erre próbáltam célozgatni de akkor leírom, hogy pontosan mire gondoltam. olyan, mintha teljesen szét akarnák nyomni a bandát, az N4 menne amerika felé, és ebben lesz nagy szerepe Daninak a QBS meg hát... nem tudom. vagy hagyják így őket vagy Soyeon szóló, Qri-Boram meg együtt folytatja tovább, de ez igen elvetemült 1 ötlet >< csak hát Daniból így tudnának a legjobban hasznot csinálni.

      jaja :D de akkor is bizarr ez a dolog. 3. helyezett 55000 eladás, 2. helyezett 70000 körül erre valamelyik 48 meg 500000. hát mi ez már >< meg még az albandáknak is vannak albandáji xDD

      ha már visszatértél nem baj ha megbombázlak majd 1 óhaj sóhaj üzenettel? >w<

      Törlés
    3. Igen, én is tartok ettől, de nagyon remélem, hogy ez a szétoszlás azért talán nm fog bekövetkezni. Nagyon-nagyon nem tetszene... De sztem senkinek sem. Akkor aztán felgyújtom a kiadó cégházát! ´^´
      Qri-BoRam? Jujujúúj. Ez az ötlet nekem valahogy brr. Nem mintha a lányokban kételkednék...de ez valahogy nekem nagyon furcsa lenne. O_o
      Inkább maradjunk a hatos felállásnál:D Az kellemesebben hangzik:D


      Nekem? Ugggggyan! Add a kérésed, én meg adom a választ! Olyan jófajta kis drogdíleres formábanXD De amúgy komolyan, teljesen nyugodtan!:) Amit csak szeretnél, mondtam, te gyémántbelépős vagy! ::)

      Törlés
    4. ha megteszik akkor korea déli fele is kihúzza a gyufát a világgal nem csak az északi xD
      csak azért mondtam, mert a QBS-ben is voltak így dalok >< de tény a hatos felállás a legjobb ˘_˘

      oh rendben akkor 6g-t kérnék az 1 ideig elég lesz xDD
      de ha tényleg lehet akkor mindjárt írok~ ^^

      Törlés
    5. Így van, kihúzza a gyufát!:)
      69? Muhahha xd
      Igen, tényleg lehet! Még szép! Ne viccelj velem;);)
      Amennyit csak akarsz:):)

      Törlés
    6. pszt ne mindenki előtt! vagy ilyen bevállalós lettél? :o xDD
      igenis! (o˘_˘o) már el is küldtem. mondjuk azóta beugrott még valami de az is olyan, mint a legutolsó az üzenetben >< meg a videója alapján, meg hogy lazán dzsigolóznak benne gondolom a szövege is elég perverz xDD

      Törlés
  3. Ò, igen, végre itt! Köszönöm a kedves fogadtatást!:)

    Hát, nem csodálom, hogy csak a feléig bírtad, én is valahogy ìgy voltam vele. Nagyon remélem, hogy ennél csak jobb lehet! (például, mint álmomban, mikor a menedzserünk lettem, és klipet rendeztem nekik XD mocsoda jövő áll előttem! ;))

    A Happy Birthday c. számuk nagyon aranyos, legalább is a koncerten az volt, nagyon várom, a Wanna Play pedig az egyik kedvencem, tehát alig várom, hogy hallhassam!:)

    Igen, dinoszaurusz mellek...az addig ok, h az "animékben" gyakran jelennek meg ilyen csajok, de ebben az esetben ez nagyon nem tetszett nekem >.<

    Nos, örülök, hogy visszatértem, és köszönöm a kommemtet!:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő, nos eme válaszom skinder barátunknak szòlt, csak nem bírok normálisan gépelni. >.<

      Törlés
  4. :D pedig az első pár órában még gondolkodtam hogy lehet bennem van a hiba, de rá kellett jönnöm hogy nem. Mert tesómnak sem tetszett, egy másik ismerősömnek sem, na és ha már neked/nektek sem, akkor már végleg megnyugodtam. :D
    áldodban klippet rendeztél? :D óó de megnézném a végerednényt. Valami videószerkeztővel lehet meg lehetne oldani. Csak nagyon bonyolult lenne. De ha tetszene nekik az eredmény, úgylehet dolgozhatnál is ott. :D teljesen álommeló volna. :D
    no hát a mellekhez érve, valahogy azon gondolkodtam, hogy
    nekem az az anime szerű rész tetszett (volna), ha nem rondották volna el azzal a videójáték szerű résszel. :/ de azt valahogy értékelni tudtam.

    Hát én is örülök a visszatérésednek. Remélem mostmár (minimum) száz évig nem hagysz majd itt minket. :D
    amúgy látom nem nagyon unatkozol, rendesen belevetetted magad a munkába. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeeem, nem benned van a hiba :):) Sajnos nem sok embernek tetszett, és a 13. helyen is nyitott, de ott sem maradt sokáig az Oricon listán.:/

      Igggggen! *.* Klipet rendeztem! És, nagyon tetszett, nem sokra emlékszem belőle, de valami ballada volt, és emlékszem Qri volt a "főszerepben", és hajnalodott, valami erős részen forgattunk, Qri felbukkant a domb tetején, és mögötte felkelt a nap. Ilyen fehér "lebegős" ruha volt rajta. ( Miket nem álmodok!XD) A többiekre annyira nem emlékeszem sajnos:D:D Ah! Mekkora lenne, ha megcsinálhatnám:D:D Az tényleg álommeló lenne:D:D

      Nekem is az a rész tetszett volna a klipben, ha szebben ki lett volna dolgozva. Mert ez annyira nagyon számítógépes volt, hogy... nem is tudom. Nem tetszett. Ennyi erővel valami történetet is fűzhettek volna hozzá, de gondolom az drága lett volna..:( Azok a kis robot izék meg...(???!) azt sem tudom mik akarhattak lenni.

      100 évig? Oké, megegyeztünk:D Kicsit igaz még lassabb leszek, de igyekszem visszatérni a rendes kerékvágásba:):)

      Törlés
    2. nah hát ez nyugtatóan hat a számomra :D (sajnos)

      hát igen. És nem utolsò sorban azért fizetnènek amit szeretsz. :D
      én erre a részre kìvàncsi is lennék. A következö lassabb klippben lehetne is alkalmazni. :D
      Ha lenne valami verseny hogy a legjobb videò beküldöje nyerne, akkor még meg is nyerhetnéd az àlombéli klippeddel az àlommelòt. :D

      A klippböl ki lehetett volna szedni a ''robotszerü izéket'' ès abbòl meg lehetett volna csinàlni egy komplett történetet. Azzal a kidolgozàssal meg el is menne a klipp. :D amùgy a karakterek jòl meg lettek formàzva (az àllòkèpekre gondolok, mikor a hìdon tàmaszkodnak.) Megnéztem mégegyszer, ès hàt valami szàmìtògèpes jàtèkra emlèkeztet engem.
      Most elképzeltem hogy mèg 120 èvesen is nyomja valaki a gépet (lehet hogy addigra màr inkàbb amit mondasz azt gépeli be. Vagy hangüzenetként halljuk vissza az ìràsaidat. :D vagy ki tudja milyen technika lenne màr akkor) no mindegy. Lényeg a lènyeg, hogy még 100 èv mùlva is itt kommunikàlunk majd egymàssal. :D
      Nem baj hogy lassan vagy gyorsan, lènyeg hogy visszatértél! :D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...