T-ARA & Davichi & Skull ~ Bikini MV




Megjelent a Bikini c. dal kilipje is a tegnapi nap folyamán. Nagyon örültem, hogy a lányok végre újra készítettek egy új dalt a Davichi-vel. Ez annyira rosszat nem jelenthet. Végül Skull is csatlakozott a felálláshoz. Megjegyzem... NAGYON örülök, hogy nem a lányok jelentek meg a klipben! Persze sokan egyből jöttek volna, mekkora ***-ok. Épp ezért volt kellemes meglepetés, hogy nem szerepeltek benne. Bár sokaknak ez kiábrándító volt, de...akkor is >.<
Nem szerettem volna látni, ahogy ebben a klipben szerepelnek... Pláne, hogy a kisvideóban rengeteg "erotikus" jelenet van...( ez a jelenség amúgy is egyre csak szaporodik manapság...)

A fordítás érkezik***

Mit gondoltok a klipről?



5 megjegyzés:

  1. Hyomin domborulatoknak jobban örültem volna de azért innen 1-2 néni + az operatőr munkája kárpótolt xD
    így röviden ennyi xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ez rövid volt, és haukkres:D:D Tömör, d megértettem mindent:D:D:D

      Nem feldkeztem ám meg rólad! A videót intézem, csak a gépemen nem volt rajta, de holnap igyekszem megszerezni:D:D
      A fordítás pedig az oldalon is fenn van...asszemXD

      Törlés
  2. Hát, bocsásd meg a férfi mivoltomnak, de én megnéztem volna EunJungot egy csini fürdőruhában.

    A szám amúgy kellemes, de így olyan giccs az egész. Ha visszafogottabb fürdőruhában is, de nekik kellett volna szerepelni. Helyette kiválasztottak egy rakat modell alkatú lány, hogy meglegyen a húspiac. Ez így sokkal kínosabb és nyersebb, mintha kevésbé szexire vették volna a figurát, de legalább ők szerepelnek egy olyan klipben, ami ráadásul a 4 éves évfordulóra készült.

    VálaszTörlés
  3. Hm! Erotikus jelenet? Hol? :D Két Gankiz-os leányzó, meg Song Eun Chae színésznő szerepel a klipben. Lehet Koreában ez már túlzás, de nálunk (nálam) nem. :DDDDD Én is jobban értékeltem volna Hyomin-t és Eunjung-ot, de hát örüljünk, hogy összehozták ezt a számot. Promóció úgy se lesz, mert nem érnek rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy Koreában tulzás-e vagy sem, az szerintem nagyon eltérő. Ha letakarom az Y kromoszómámat, vagyis félreteszem a férfi mivoltomat, akkor sok. Azért sok, mert nem szeretem, ha egy művész mellekkel, kockahassal akarja eladni a művészetét. Ebből a fajtából amúgy is van elég.

      A férfi mivoltom igényeit pedig inkább ne taglaljuk, mert ha arra gondolok, hogy láthatom EJ-t egy bikiniben (számomra ő a legszebb koreai nő)...

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...