SunnyHill ~ Darling of All Hearts | magyar fordítás



( Hát, én imádom ezt a számot, sőt az egész mini-albumot. Történetesen, bár még nem említettem, teljesen odáig vagyok az ilyen hangzásért. Most nem az édes dologra gondolok, hanem arra, hogy ez teljességgel hasonlít az ír dalokra, amiket imádok. Bele vagyok szeretve.)

Óh, én vagyok kit a legtöbben a szívükbe zárnak, mindenki hozzám fordul, ha bajban van.
De mi ez? Egyre csak magányosabb vagyok, hisz barátaim mind szerelembe estek.
Csak vesztegetem a pénzem és időm....
Én vagyok a legtöbb ember szívében, mondva a "szegénység sok jót szül".
Ez az én történetem.
Ez nem helyes... csak akkor jössz hozzám, ha bajban vagy... ez nem valami jó érzés.


Szerelemre van szükségem, szerelemre van szükségem....
De végül egyedül maradok...hát mi ez?
Szükségem van szerelemre,igen, szerelemre!
Ez annyira igazságtalan...hát mit tegyek?
De továbbra is jól érzem magam a barátaimmal...
Miért-miért-miért érzem ilyen jól magam?
Még mindig egyedül vagyok...
Ez egy kicsit magányos dolog, de nem szomorú!

Egy, két, há, gyerünk!

Mindig is egyedül voltam, minden hétvégémet egyedül töltöttem.
Egy csésze te, egy csésze kávé, z volt minden.
Azt hiszem kezdem rosszul érezni magam.
Mikor eljön a  péntek este, senki sem keres... csak körbe körbe járok a szobámban.
A könnyeim előtörnek, míg mindenki más randevúzik.

Mind azt mondják, csak én vagyok nekik, de végül csak tanácsért jönnek, a randikkal kapcsolatban!
z már tényleg túl sok... csak akkor jössz hozzám, ha bajban vagy! Állj!
Hívj, ha minden rendben van!

Szerelemre van szükségem, szerelemre van szükségem....
De végül egyedül maradok...hát mi ez?
Szükségem van szerelemre,igen, szerelemre!
Ez annyira igazságtalan...hát mit tegyek?

Jaedong oppa! Már tudom, hogy mit érzel!
A csinos lányok folyton téged hívnak, mikor lemászol a hegyről!
Milyen bűnt kell elkövetnünk, hogy kedvesek legyünk? Akarsz inni velem valamit?

Te és én, egyikünk sem akar magányos lenni.
Nem, nem, hívj fel, ha unatkozol!

Talán még most is egyedül vagyok...
De őszintén? nm vagyok halálosan magányos.
Még mindig jól érzem magam a barátaimmal,
Miért szeretem én ezt ennyire?
Talán még mindig gyedül vagyok,
Ami kicsit magányos dolog, de nm fogok emiatt sírdogálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...