AAA ~ Eighth Wonder | magyar fordítás




Nézd csak a világot! Talán ez lenne a habozás ideje?
Hát, én képtelen vagyok megállni!
Megrajzolom a következő célpontot,
Mert még nem végeztem!
Még csak okom sincs, de nem is kell,  elég a kitartás!
Egyszerűen el akarom mondani, hogy itt vagyok veled!
Halld meg a hangom, és gyere!



Itt a küldetés, állj készen!(2x)
A jövő küldetése!
Itt a küldetés, állj készen!(2x)
A jövő küldetése!
A mi jövőnk, a végtelen színpad!

Nem akarok hallani aggodalmakat,
A generációnk miatt!
Na ne nevettessetek!
Nincs mit mondanom...
nem érdekel hányszor esel el, hányszor kell sóhajtoznod! Változz!
Látni akarom, ahogy kibontod a szirmaidat!
Ez az érzés az, ami miatt tudom, melletted kell állnom!
Mostantól, haladjunk együtt!

Egy;nyisd ki a szíved, és láss!
Kettő; a kulcs a kezedben van!
Három; állj készen!
Négy; Fürödj a reflektorfényben!
Öt; Most jelenik meg az igazi éned!
Hat; A kezdet mindenkit idegessé tesz!
Hét; Ragadd meg a választ! A belsődben virágzik ki az álmod!
Miénk a nyolcadik csoda!

Itt a küldetés, állj készen!(2x)
A jövő küldetése!
Itt a küldetés, állj készen!(2x)
A jövő küldetése!
A mi jövőnk, a végtelen színpad!

Halljam a szíved hangját, remegés nélkül!
Felejtsd el a fájdalmas időket, légy erős!
Ha meghallod a hangom, csoda történhet!
Kész, rajt!

Itt a küldetés, állj készen!(2x)
A jövő küldetése!
Itt a küldetés, állj készen!(2x)
A jövő küldetése!
A mi jövőnk, a végtelen színpad!

3 megjegyzés:

  1. ezt is köszönöm *w*
    Hidaka rap része egész menő lett :DD
    mondjuk az egész szám olyan, tiszta I$M 2.0 :D
    húú azt a 777 koncerten marha jól adták elő. láttad már azt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sajnos, csak részleteket láttam belőle, az egészhez nem volt még szerencsém. Valahogy nem került az utamba. AMikor meg kerestem, akkor még nem találtam. De midenképp meg fogom majd nézni!:):):)

      És nincs mit, szívesen fordítottam:)

      Törlés
    2. Mindenképp ajánlom, nálam eddig az év koncertje volt :DD a Heart and Soul-t kicsit átalakították és igen kemény lett >< meg az egész jó ahogy van.
      én kb 2 hónapig(!!!!!!!!!!) töltöttem a rohadt részeket, hogy meglegyen xDDD csak a 10 perces MC 4Gb xD de elvileg van emberibb méretben is.

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...