Yoseob & Cube Girls ~ Perfume magyar fordítás



( Nagyon szeretem!:):) Bár a szöveg annyira nem fogott meg >.<)

A kellemes szellő a tavasz illatát hozza magával,
Úgy vonzódom hozzád, mintha valami mágnes volnál.
Még ebben a percben is! Miért... tetszel ennyire?
A szívem hatalmasra nőtt, mintha csak elektromosság járna át.

1 perc, 1 másodperc...
Olyan, mintha valami megszállott lennék...
Egyre jobban vonzódok hozzád!
A parfümöd átjárja a szobám, szinte megbolondulok.



Még a nevetésed is illatos, mint egy nyíló virág.
Soha nem fogok leállni, jöjjön bármi!

Te vagy az egyetlen csillag, édes, különleges.
Megrészegülök az illatodtól.

Édesem, vágyok rád! Kedvesem...az én különleges kedvesem.
Imádom, ahogy megremegnek az ajkaid.

Szeretnélek megcsókolni,
Ha megtenném, azt hiszem szárnya kapnék!
Örökké ( 10x)
Megragadom a kezed, és elszállok veled az égig!
Örökké(10x)

Mi ez az illat?
Kellemes, bejárja a testem.
Miért ennyire jó? Édes mint a levendula.
Bármikor pillantok rád, valami újat fedezek fel.
Honnan van ilyen kisugárzásod?
csapdába estem...elvarázsoltál!
Már a végnél járok!

A szemed, az orrod, az ajkad...
Egyenesen megrontanak!
A szívem majd kiesik...
Csak engem nézz a szemeiddel, ne menj el!

Te vagy az egyetlen csillag, édes, különleges.
Megrészegülök az illatodtól.

Édesem, vágyok rád! Kedvesem...az én különleges kedvesem.
Imádom, ahogy megremegnek az ajkaid.

A csillagok az égen tovaszállnak a széllel...
Ez egy szívdobogtató pillanat...
Így, egymással szemben állva...
Az illatod körbe lebeg bennünket...

Te vagy az egyetlen csillag, édes, különleges.
Megrészegülök az illatodtól.

Édesem, vágyok rád! Kedvesem...az én különleges kedvesem.
Imádom, ahogy megremegnek az ajkaid.

Szeretnélek megcsókolni,
Ha megtenném, azt hiszem szárnya kapnék!
Örökké ( 10x)
Megragadom a kezed, és elszállok veled az égig!
Örökké(10x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...