T-ARA QBS ~ Like A Wind magyar fordítás




Az érzés, mely a szívemben rejtőzik, egyre mélyebb, és mélyebb.
De ettől csak jobban félek, hogy csak a bolondját járatod velem.
Mellettem állsz...
Mondd mosolyogva, hogy nem vagyok egyedül...

Keressük meg a jövőnket, kéz a kézben,
Amíg melletted maradhatok, bármit legyőzök!
A holnap útján, mely lassan megközelíti a jövőt,
Melletted akarok maradni, lágyan, akár a szellő.


Bár már megszoktam a tájat, melyre ablakom nyílik,
Mikor megérintem a kezed, úgy érzem, képes lennék az égig szárnyalni.
A bátorság miatt ( mit te adtál), képes vagyok szembe nézni a valósággal,
Még ha zuhog is, nem habozok, rohanni kezdek.

Most már tudom, mi a melegség,
Mely körülöttem lebeg, mikor nem tudom álomra hajtani a fejem.
Minden egyes nap várakozok a percre, mikor láthatlak,
Még a fájdalom is energiát ad, ha mellettem maradsz.

Nem bánom, a veszekedéseket,
A csatákat nem bánom, mi nem gyűlölhetjük meg egymást.
Egyszerűen megvédeni szeretnélek.

Keressük meg a jövőnket, kéz a kézben,
Amíg melletted maradhatok, bármit legyőzök!
A holnap útján, mely lassan megközelíti a jövőt,
Melletted akarok maradni, lágyan, akár a szellő.

5 megjegyzés:

  1. Én "sajnos" nem siklottam el felette, de nem akarom állandóan én szajkózni a negatív dolgokat... Lassan akár egy anti-fan is lehetek aki beszivárgott az oldalra.
    Szóval inkább nem mondok semmit a számról, megvárom mit hoz az album.

    Ami viszont engem jobban érdekel, az ez:
    http://popdust.com/2013/05/21/its-official-t-ara-n4-taps-chris-brown-wiz-khalifa-snoop-dogg-and-more-for-u-s-debut/

    Erről már kb. 3 hete olvastam egy cikket Oriconon, de elsőre kacsának tűnt. Azóta viszont több oldalon írtak róla, tehát reménykedjünk.
    Nem mintha Snoop Dog vagy Chris Brown olyan nagy kedvencem lenne. De egyrészt kíváncsi vagyok az eredményre, másrészt pedig ezzel sikerülhet lökni egy nagyot a lányok hírnevén. Jó lenne már 1-2 jobb dalszerző/dalszövegíró.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarlak elkeseríteni, de ne várj semmit ettől az amerikai kiruccanástól. Ismét egy hatalmas bal lépés a CCM-től. Ekkora leégést... Chris Brown mindig is egy pöcs volt, de most megmutatta, hogy féreg is tud lenni. Végül is csak 2-szer keverte le a lányokat... pfff. Ha nem olvastátok még volna a soompi cikkét:

      http://www.soompi.com/2013/05/30/fans-outraged-over-chris-browns-poor-treatment-toward-t-ara-n4-in-the-us/



      Törlés
    2. Hát még nem olvastam...
      Remek, ez egyre jobb lesz. Igen Chris Brown amellett hogy erőszakoskodó és lenézi a nőket, még féreg is tud lenni. De a többi, a listában szereplő úriember is ilyen.

      Hát, most kicsit elkeseredtem. Elképzelem milyen kellemetlen lehetett szegény lányoknak az egész.

      Törlés
    3. erről már én is hallottam, de én már annak is az ellenzője vagyok, hogy kiküldjék őket Amerikába. nem csak őket, hanem így általánosságba a koreai bandákat, mert úgy hallottam igen divat lett ez... de hát ez van.

      Törlés
    4. nem beszélve arról hogy egy banda/csapat hírnevét mondjuk fellendíti de igazábol nem lesz ugyan az. Főleg meg egy amerikai befojással. Én az ilyeneket nem nagyon tudom értékelni. Mondjuk várom, de nem fűzök hozzá nagy reményeket. Igazából tudom hogy ugyan az a dal lesz csak angolul meg más férfi énekkel, de ezek után már nem tudom mit várjak. Remélem nem lesz több ilyen megaláztatás nekik.

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...