Nine Muses ~ Wild magyar fordítás





Mámoros, csábító illat leng körül ma este.
Igazán izgatott leszek, ha rád gondolok
Csinos vagyok, izgatottá tesz a gondolat,
hogy ma valami különleges történik.

Élve elégek a szerelmedért
Kész vagyok, te vagy a tökéletes számomra.
Olyan vagy, mint az édes eső,
mely mosolyra fakaszt az unalmas szürkeségben.


Csak te juthatsz be a szívembe,
Miattad érzem, hogy minden nap valami új történik.
Ketten erősebbek vagyunk, mint egyedül,
Örökké együtt kell maradnunk.

Egyre jobban beléd szeretek,
A csapdádba estem, mst pedig feléd nyújtom a kezem.
Oh, kedvesem, gyere közelebb, hadd részegüljek meg még egy kicsit.
Váljunk egyé, most már nem engedhetsz el.

A ma esti csábító Holdfény alatt,
Ismét a vállaidra támaszkodom.
Egy kicsit izgaott vagyok,
Remélem megtudom, milyen téged csókolni.

Elégek a szerelmedért!
Nem is tudod? Minden pillanat egyre részegebbé tesz!
Te is elolvadsz értem?
Olvadjunk gyé, és váltsuk valóra ezt az álmot!

Úgy érzem lassan elterjedsz a bőröm alatt,
Ez az érzés az én titkom, téged akarlak.
Égető reflektorfény, csodás érzés,

percről percre emelsz egyre magasabbra.
Most, hogy a kapcsoltunk erre a szintre
lépett, nem menekülhetsz el, az enyém vagy!

Csak te juthatsz be a szívembe,
Miattad érzem, hogy minden nap valami új történik.
Ketten erősebbek vagyunk, mint egyedül,
Örökké együtt kell maradnunk.

Eldobtam az értelmetlen múltam, miben még nem szerepeltél,
Nem járhatom többé egyedül az utam, nem, nem nem...

Te vagy a lámpás a végtelen sötétségben,
Te vagy a tüzijáték a szívemben,
Tegyük egymást még különlegesebbé...
Örökké együtt kell maradnunk!

Csak te juthatsz be a szívembe,
Miattad érzem, hogy minden nap valami új történik.
Ketten erősebbek vagyunk, mint egyedül,
Örökké együtt kell maradnunk.

2 megjegyzés:

  1. Erőteljes visszatérés a lányoktól. Látványban mindenképp! :P

    Köszi a fordítást, nagy kedvenceim mind a 9-en! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen, ezek a lányok nagyon jól énekelnek, kb visszaadják a CD élményét.:) Sajnos nem éppen népszerűek, de lesz ez majd még jobb is!:)

    Hmm ezt a műsort még nem láttam, és lehet h még nem is hallottam róla >.< ( Shame on meXD) De majd pótolom!:)

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...