Ennek SOHA nem lesz vége?



A lányaink május 6-án megjelennek a 'Beatles Code 2' című műsorban, ahol ismételten, nem meglepő módon HwaYoung lesz a BIG téma. Az N4 tagok ismét könnyekben törnek ki...



Bemutató:

Harmadikán megjelent egy bemutató a műsorhoz...amiben az MC kérdezte a lányokat az esetről: "Van bármi mondanivalótok a közönségnek a HwaYoung ellen elkövetett állítólagos rossz bánásmóddal és kiközösítéssel kapcsolatban?"
A lányok nem tudták visszafogni magukat, és sírva fakadtak az elmúlt év nehézségei miatt, amik eddig nyomták a vállukat.

EunJung: "Hogy őszinte legyek, már rég beszélni akartunk erről. Soha nem gondoltuk volna, hogy HwaYoung-ot eltávolítják a bandából. Ez szörnyen fájdalmas számunkra... fáj, hogy ezeken kell keresztül mennie."
Hyomin hozzátette: Ez nem egy olyan eset, ahol egy tagot bántalmaztak vagy terrorizáltak.


A rajongóknak most lehetőségük lesz a lányok szemszögéből hallani a dolgokat, és talán megbocsátanak a cégnek azért, hogy HwaYoung el lett távolítva.Talán ez egy új lehetőséget ad, hogy a felek jobban megértsék egymást, és egy újabb esélyt a lányoknak, hogy mint idol banda megállják a helyüket...


Bemutató:

11 megjegyzés:

  1. Hát nem kicsit unalmas már... hanem nagyon.

    Pedig a borús gondolataimmal ellentétben az mnet szavazáson is vezetnek. Bár a számot még mindig inkább olyan közepesnek találom, remélem a slágerlistákon is ilyen jól teljesít majd.

    A bemutató egyetlen jó pontja, hogy Eunjung megint nagyon jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan... ez több mint unalmas. Szálljanak már le erről a témáról... komolyan mondom!

      Örülök, hogy - még ha csak kicsit is -megbarátkoztál a dallal:) Igen, nem a legjobb, de átlag, és sokaknak tetszik.:)

      Igen-igen ( hevesen bólogat), EunJung irtó csinos!:) Jól áll neki a rövid haj.:) Bár, a mostani koncepció nem a kedvencem... ill az az izé amit a combjára húznak... ^^ De ez egyéni szoc probléma:D

      Törlés
    2. Izé? Mármint az a fekete pántszerű ami a combján van a drama verzió végén? Nekem bejön.
      Dögös lesz tőle a néni.

      Nekem más dolog tűnt fel. A túldíszített baseball sapka annyira nem jött be. Meg a néni megint kigyúrta magát. Régebben nyilatkozta egyszer, hogy nagyon fellépések meg szereplések előtt hajlamos túlzásba vinni az edzést. A combja és a vádlija is jóval vastagabb lett. Ami nem lenne baj, nagyon szép... csak mellékhatásként mellben is fogyott... nem keveset.

      Törlés
    3. Ez most kínos volt...

      De ebben az esetben csak arra akartam utalni, hogy izmosabb lett, ami ilyenkor azon a területen látszik meg a legjobban. Nem is nehéz, mivel az a kék egyberészes felső nagyon jól mutat rajta, csak éppen mellkas tájon kicsit bő.
      De én csodálom őt ezért. Ennyi munka mellett nagyon karban tartja magát.
      Hyomin legtöbbször felszed pár kilót, aztán ijesztőre fogyja magát (most megint jó alakja van), Jiyeon pedig szintén nagyon sovány lett. Mindenkire sokat mutató ruhát adtak, rá gondolom nem merték.

      Areum meg még mindig a békakirálylány. Nagyon szép kis pofija van, mégis hihetetlen grimaszokat tud vágni. Vagy nem is tudom minek nevezzem a tátott szájas pantomim játékait.

      Eunjung így is, úgy is a legszebb lány a csapatban (szerintem).

      Törlés
    4. Semmi baj! Én is félreérthető voltam... Éppen azért írtam, mert úgy hangzott, mintha csak a mellektől lehetne szép egy lány...

      Tehát semmi baj... most legalább nevettem egyet.

      Ami pedig Areumot illeti, én is kedvelem. De ... hogy is mondjam...
      Inkább megmutatom:
      http://www.youtube.com/watch?v=cgTHBKbNyYY&feature=player_embedded
      1:41-nél nézd meg!

      Nekem ez volt az a rész, ahol röhögtem egyet. És ezt nem először csinálja.
      Szinte minden szereplésekor csinál valami ilyet. Megvan az adottsága, hogy dögösen nézzen. A Bunny Style-ból tudjuk hogy olyan cukin és ártatlanul is tud nézni. De nem! Ő keményen grimaszol. Hogy ezt direkt csinálja vagy ilyen kis dinka alapból, azt nem tudom. De engem megnevettet.

      Törlés
  2. ... (ez alatt a pár pont alatt érts durván fél órányi káromkodást ismétlés nélkül, jó magyar szokás szerint. :D Az anyjuk biztos olyan 'hevesen' csuklik hogy még akár földrengés is előfordulhat arra.)
    Az én véleményem szerint le lehetne már szálni erről a témáról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Unalmas... és felesleges folyton ezt nyúzni. Mindegy mi történt, a gyűlölködők nem fognak hinni nekik.

      Az anti fanok azok is maradnak. :/ Ha igaz, ha nem, ránk ez nem nagyon tartozik...

      Törlés
  3. Én is olyan vagyok hogy a ' 'másol véleményére magas ívben szarok. Mindenlinek a saját véleménye hogy miben hisz ha a saját véleményét olyan oldalon műsorban vagy akár egy beszélgetésben feljti ki ahol másokat sért azt elítélem. NE TEGYE! Annyi erővel én is sértegethetném az ő kedvencét. De nem teszem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van! Ha én nem sértem meg őt, akkor ő se tegye. Ha a kedvencem bántják, az engem is sért. Tudom, nem kéne, hogy így legyen, de így van. Egész Ázsiával így van. Nem szeretem, ha bántják őket, főleg ha igazságtalanul.

      Talán kicsit megszállottság, de ez van:)

      Szarok én is mások véleményére egy ideig. De hirtelen haragú vagyok:D És néha... nem megy:D

      Törlés
  4. Nem ez nem így van, mármint én ezt nem nevezném megszállotságnak. Ezt én szimplán csak rajongásnak nevezném. :) Senki sem szereti ha szidja a kedvencét, vagy aki/ami a számára fontos.
    Teljesen megértem hogy kiborít, engem is kiborított teljes mértékben. Csak annyiból épp szerencsém van hogy amikor értesültem róla akkor épp dolgoztam. És ott levezettem a feszültséget. :D Jól mondtad ha jogtalanul teszik az már abszolút pofátlanság.

    VálaszTörlés
  5. Ajjajjaj. Hát az MNET-es szavazás alapján jobbat vártam...

    A lányok a 9. helyen debütáltak az Oriconon. Lehetne jobb is...

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...