Elegem van!


Megint nem leszek itthon 3 napot. Komolyan, nagyon elegem van már ebből. Hétfőn és kedden mondhatni megúsztam... Nem, nem azért, mert lógni akartam, hanem mert kicsit érdekesen alakultak
a dolgaim... Ja, igen... nem is tudjátok miről beszétek. A gyakorlatomról...

Elegem van, elegem van! Teljesen bele vagyok fáradva a dologba. Nem, nem vagyok lusta, mert nem vagyok az. Ha valamit csinálok, akkor azt igyekszem a maximumon csinálni, még ha nem is füllik hozzá a fogam... még, ha seprésről is van szó.

De... nekem itthon is van dolgom. Persze, tudom, hogy ha majd dolgoznom kell, akkor már nem panaszkodhatok... majdnem felnőtt ember vagyok... VISZONT. Már lejárt a gyakorlati időm, és itthon sem áll úgy minden, ahogy kéne. Segítenem kell. Mikor itthon vagyok, nem csak a gép előtt ülök. ( Bár igyekszem sokat itt lenni, mert NEKEM fontos ez a blog, és szeretem is, nem is kicsit)

Ráadásul, mostanában meg is kavarodtak a dolgaim. Múlt héten lejárt a gyakorlati idő ( ami kötelező ugye a szakvizsgámhoz), én pedig mondtam a főnöknek, hogy bemegyek amikor kéri, csak szóljon előre, ha segítségre van szüksége. Hát... nekem nem szólt egy szót sem. Később megtudtam, hogy ezen a héten is kell menni ( valaki mástól...), de hétfőn én nem tudtam menni. Tehát üzentem neki, hogy nem, nem tudok, bocs, a többi nap jó. Erre hétfőn hajnalban felhív, hogy menjek be az egyik üzletükbe segíteni. Én meg magyarázom neki, hogy nem jó a hétfő, és hogy hagytam üzenetet is. Persze erre mondott valamit majd lerakta. És azt hozzátette, hogy hív, és megbeszéljük a dolgot. Hát, nem hívott... vártam rá 11-ig ( este), de nem szólt... Én meg nem tudtam, hogy akkor most kell-e menni kedden, vagy sem.
Hát kedd reggel felkeltem 4kor, hátha szól, hogy mennem kell... nem tette. ( Én meg nem telefonálgatok, hogy " bemehetek dolgozni 10-en akárhány órát csak szívességből, mert nekem az égegyadta világon semmi dolgom sincsen, csak, hogy neked segítsek". Azt hiszem, ha már segítek, akkor megkérhet rá. Hát, mivel nem szólt elmentem doktorhoz,mert már ideje volt amúgy is... Egész nap nem is keresett... aztán ma hívott, de nem vettem észre.

Ekkor telefonált a másik gyakornoknak, és mondta neki, hogy " nem szóltam, hogy nem megyek kedden, mi volt velem." Na mondom, jól nézünk ki... Aztán végül visszahívtam, hogy mégis "miért keresett", nem mintha nem tudtam volna.
Mondta, hogy csüt-péntek ott kell aludni, mert segíteni kell, úgy készüljek... És egy idő után rákérdezett miért nem voltam. Én meg kifejtettem, hogy mert nem tudtam róla... ill. vártam a beígért hívását, hogy mi lesz.

Teszem hozzá, hogy nem olyan munkáról van szó, ami miatt nincs okom panaszkodni. Nem akarom magasztalni önmagam...de itt tényleges fizikai munkáról van szó... 13-14 órában. Szívességből immár. Én kedvelem a főnököm, de egyszerűen elegem van néha... én is elfáradok, és már nem egyszer maradtam csak szívességből akkor is, mikor bajban volt... Pláne, hogy itthon sincs rendben rengeteg dolog. Munkát is kéne találnom. Valami olyat, ami nem ad egyenes utat a rokkantnyugdíjhoz.

Nem is tudom miért panaszkodtam ennyit, nem szokásom. De elfáradtam... és elegem van...
Nyáron szeretnék valami olyat dolgozni amivel keresek... mondjuk azt itthon le kell adnom, mert nem áll jól a helyzetünk per pillanat... De ha már dolgoznom kell, akkor olyat akarok, amit tudok is csinálni és beleadhatom szívem-lelkem. Amitől nem leszek idegbeteg, és nem az az első ha hazaesek, hogy bevágódok az ágyba és el is alszok...

Nah ebből az egészből csak az első három sor volt a lényeg... hogy elvileg nem leszek három napig itthon. Gomene, és addig is vigyázzatok magatokra, egyetek rendesen, és szeressétek a T-ARA lányokat... <3 Na meg persze mindenki mást is! :)

Kérés: Helyettem meghallgatnátok naponta egyszer a Jeon Won Ilgi-t?XD Küldjétek az energiákat. >.< Szükségem lesz rá:D:D

Bye Bye ~

14 megjegyzés:

  1. :( azt a betyárját, hát ez nem semmi. Látom most akkor igen csak nincs szerencséd. Hát én nem is tudom hogy mit csinálnék. Biztosan megbánnám az tuti. Aktiv fizikai gyakorlati hely egy nő számára ráadásul ingyen? Tizenóra hosszákat? Hát azért ez durva. o.0 Hát már nemsokára végzel ez remélem egy kicsit vígasztal. KITARTÁS! Ha kell én olyan aktívan sugárzom neked az energiát, hogy egy atomerőmű hozzá képest légyürülék. (bocsi a kifejezésért, más nem jutott eszembe. :D )
    Ha kell éjjel-nappal azt a zenét hallgatom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Nagyon szépen köszönöm, a megértésed és a kedvességed!:) Szükségem is volt energiára, hálás vagyok:) Ha kiváncsi vagy mi történt, olvashatod az érdekes fejleményeket is :D

      Kitartottam, amennyire tudtam:D:D

      Muhhahha:) Örülök, hogy hallgattad a számot :3

      Törlés
    2. köszönöm szépen :)*pirul mint kenyér a pirítóban*
      igen sajnos olvastam. De az a lényeg (ide írhatnék egy frappáns kis mondókát, csak nem akarom túlzásba vinni. Itt nálunk már ez alap szöveg ha érdekel majd leírom. :D ) hogy nem hagytad magad hogy kihasználjanak. Ez pozitívum. :D
      xD én amúgyis alapból hallgattam azt a nótát, mert nekem annyira tetszik mint férfiaknak az alulöltözött lányok. :P
      Hát szívesen sugárzom feléd az energiákat, ahogy láttam eléggé el kellett. :D máskor is megteszem ha kell. :D

      Törlés
    3. Pirul-pirul kegyelmességed?:D REMEK:D:D

      Mondd csak azt a frappáns mondatot!:D Kíváncsi vagyok rá:D Igazából, hagytam magam:D De ennek vége, és ez lényeg:):);)

      Grrr az a legjobb pont, hogy ennyire szereted a számot! :P:P:P

      Köszönöm!:D De vigyázz, lehet báváltom az ígéreted:D:D

      Törlés
    4. xD hát az a lényeg hogy ragadjon a bélyeg meg hogy a kacsáknak legyen víz. De az sem árt ha van még gázolaj is a kombájnban, főleg aratás idején. :D
      igen-igen olyam piros voltam, hogy hozzám képest az érett piros alma eltünt. :D

      Törlés
    5. beváltod? Nyugottan, bármikor. :D Töbször is. :D

      Törlés
    6. VÁÁÁÁÁ :D:D Neee!:D Ez jóóóóó volt:D Nem gondoltam, hogy ilyet mondasz, de ez is felvidított. Egyrészt igaz, másrészt poén:D

      Piros? Muhhahhhaaaa nem gondoltam, hogy az leszel, de örülök:D:D Szupererőm van!:D

      Hmmm, okés! AKkor többször is beváltom:D De nem ilyen eseteknél:D Ilyen többé nem lesz:DP De hidd el, találok rá lehetőséget:D

      Törlés
    7. :D reméltem tetszik. :D
      úgy látom elérte a célját, jó kedved lett megint. :D hál' istennek.
      Rendben. Addig gyüjtöm magamba az energiát, mint hordó az esővizet. :D

      Törlés
    8. VÁÁÁ:D Miket nem tudsz?!:D Hááát már ezért megérte felkelni:D:D

      Törlés
    9. Tényleg? o.0 pedig én nem akartam ma felkelni. :D de akkor úgy látszik jól tettem. :D

      Törlés
  2. "ezen a héten is kell menni ( valaki mástól...), " jah tőlem.. de azt is úgy hogy meg sem kért csak modta hogy "hétfőn akkor úgy gyertek..." aztán csak pilláztam hogy mit beszél nekem.. de még éreztettem is hogy ez már csak szívesség.. de azt hiszem nem fogta fel vagy ahogy mondtad kézenfekvőek vagyunk.
    ah Manami nem akarok holnap menni. szökjünk meg XD légyszi (nagyon szépen nézek) :3

    VálaszTörlés
  3. Hát tudod először meglepődtem azon amit mondott aztán olyan ideg elkapott hogy megindult a kezem de nagyon nagyon nagyon nagy akaraterővel lenyeltem.. illetve a vásárlók előtt visszaszóltam és otthagytam mint eb a sz..át.. nagyon feszegette a határaimat.. ha nem lett volna ott a kedvenc rakodónk akk lehet cirkusz lett volna XD

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...