Yoo JiAe ~ Delight magyar fordítás



( Meglepő a szöveg és a zene együttese...XD De imádom! )

Boldognak tűnsz...
Talán édes álmot láttál?
Örültél?
Hát légy boldog az ilyen megtört éjeken is.
Még csak észre sem vettem, mennyit szenvedtél minden egyes nap...
Nem tudtál elmenekülni, mikor csak én voltam neked.


Bár szörnyen fáj, túlságosan fáj...
Kérlek feledj el, engem, ki teljes szívével hitt benned.
Bár már késő, túl késő...
Visszaadok neked mindent, és megtalálom önmagam.

Boldognak tűnsz...
Még mindig remélem, hogy megtalálod az álmaidat, melyek az égboltra vannak írva.
Hát légy boldog, az ilyen megtört éjeken is.
Ezt a szeretetet igyekszem majd elfeledni a napok múlásával,
De nem tudok elmenekülni...szenvednem kell.

Bár szörnyen fáj, túlságosan fáj...
Kérlek feledj el, engem, ki teljes szívével hitt benned.
Bár már késő, túl késő...
Visszaadok neked mindent, és megtalálom önmagam.

Visszaadok mindent, elfojtom a könnyeimet,
Elfordulok tőled, elszakítom rólad a tekintetem.
Bár tudom, el foglak feledni, mindent el fogok feledni...
Elengedlek, és hagyom, hogy az emlékeid itt maradjanak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...