TaeYeon ~ And One magyar fordítás




Emlékszel rám?
Rám, akit könnyen megbántottak, ki könnyen sírva fakadt?
Még mindig ugyanolyan vagyok, ugyanaz vagyok.
Kíváncsi vagyok, te is ugyanilyennek látsz-e majd.


Még ha könnyedén el is fordulsz, és el is tűnsz...
Én nem fogok könnyen felejteni.
Ha rám pillantasz, tudni fogod, ugyanaz vagyok.
Bolondnak fogsz hívni.

Téged akarlak...
Kegyetlenül fáj...
Még ha el is kopok, még ha a könnyek fel sem száradnak...
Még visszamehetünk a legelejére.

Van, hogy megvetem a pillanatot, mikor először megláttalak.
Néha nem kapok levegőt, ha nem láthatlak egy ideig...

Téged akarlak...
Kegyetlenül fáj...
Még ha el is kopok, még ha a könnyek fel sem száradnak...
Még visszamehetünk a legelejére.

Ha lesz valaha is egyetlen nap,
Mikor a szíved belesajdul a hiányomba,
Ha lesz valaha...

Emlékezz arra...hogy élned kell.

Ha lesz valaha is egyetlen nap,
Mikor a szíved belesajdul a hiányomba,
Ha lesz valaha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...