T-ARA N4 interjú





A lányok elmondják, mit éreznek a visszatéréssel kapcsolatban.

Április 29-én az SBS Radio Power " FM Choi Hwa Jung's Power Time" című műsorában, arról kérdezték a lányokat, mit gondolnak a visszatérésükről.

EunJung: Nagyon ideges voltam... Nagyon sokat rágódtam, és féltem a reakcióktól. De most, boldog vagyok, hogy nevetve kezdhetünk bele ebbe. A Countryside Life című dalunkat nagyon sokszor adhatjuk elő, így remélem rengetegen fogják hallgatni.

HyoMin: Ez az első fellépésünk 2 éve ebben a műsorban. Szörnyen ideges voltam, mielőtt elindultam... - nem tudta tovább folytatni amit elkezdett, így a műsorvezető megszólalt : Tényleg szörnyen ideges lehetsz!

JiYeon: Hálás vagyok, hogy ilyen jól bánsz velünk! ( műsorvezető)
Areum: Nagyon keményen dolgoztunk, hogy visszatérhessünk, sőt még most is ezt tesszük. Kérlek titeket, mutassátok meg, hogy szerettek, hallgassátok a dalunkat, és táncoljátok a táncunkat!

5 megjegyzés:

  1. hmm hát nem vártam mást. Valahogy ilyen fogadtatásban reménykedtem. Hát el tudom képzelni hogy mennyire idegesek lehettek, mert benne volt az hogy hatalmasat bukhatnak. (Én is izgultam mikor Vona Gábor elött mondtam verset, pedig annak nem volt tétje.) :D
    Azt hiszem nem gond ha megosztom veled/veletek a mai élményemet. Az egyik haveromnak aki nagy dubstep rajongó, megmutattam a T-ara n4 kislemezét. Hát akkor ámultam-bámultam mikor megkért hogy azt a komplett kislemezt küldjem át. :D (gondoltam magamban, biztos csak bohóckodik, de nem. Tényleg komolyan gondolta.) szóval pont egy olyan gyerek aki csak dubstepet hallgat annak is megtetszett. Főleg a végén a trombitás rész (szuper még egy rajongó kipipálva az n4-nek) amiután hazaért még a klippet is láttam megosztva a saját idővonalán. :D
    ui: arigato az interjút, én is szerettem volna utánna kutatni, de így legalább már tudom hogy mit szóltak ők maguk.

    VálaszTörlés
  2. Csak akkor szoktam mutogatni embereknek amikor látok rá esélyt hogy megszeretheti. :D
    hát igen én is akkor annyira izgultam, hogy a szöveget annyira elhadartam, hogy tisztára olyan volt mintha rappeltem volna. XD utólag visszanézve a videót még én sem értettem, pedig tudtam mit mondtam. :D
    Pedig ott szerencsére 90%-ban ismerőseim voltak. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát remélem hogy ez egy elég erős vírus lesz a számára és nem kapott ellene semmiféle védőoltást. :D köszönöm szépen! *büszke fej*
      hajjaj annyira izgultam én is hogy abba akartam hagyni majdnem a felénél. De közben átgondoltam az egészet, és maradtam. :D

      Törlés
    2. Legyen is nagy vírus:D:D De, ha esetleg kap ellenoltást, megkeresem és visszaoltom >.< Képes vagyok rá:D:D

      Szegénykém! De jól tetted, hoyg folytattad! Így kell ezt csinálni:):)

      Törlés
  3. Rendben majd szólok ha kezdene kigyógyulni belőle. :D De szerintem ez nála maradandó lesz és nem fedeznek fel ellenszert. :D
    Igen-igen jól tettem, amint végeztem még a vállam is megveregedtem: ''gratulálok, jól tetted!'' xDD

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...