Princess T-ARA első rész! :)

Nos, sziasztok! A rémálmomnak még mindig nincs vége >.< De igyekszem túlleni ezen az időszakon.

Most köszönetet kell mondanom! Akárhányszor csak felnézek,látom, hogy a napi nézettség nem csökkent! Tényleg hálás vagyok, amiért továbbra is érdeklődést mutattok az oldal iránt!:):) Ez nagyon jól esik, és tényleg köszönöm!:)

Most elhoztam a Princesse T-ara első részét magyarul. ( Igen, tudom, hogy a Banisuta sincs befejezve, de úgy éreztem, muszáj lefordítanom ezt a részt legalább >.<  Gomene, gomene!)

Mindenkinek sok sikert az érettségihez, és a vizsgákhoz is! A T-ARA legyen veletek:D

Jaaaa és a hír! Qri, BoRam és SoYeon nem szólóznak, hanem egy közös albandává alakultak. Ők Japánban fognak majd debütálni! Ám azt is bejelentették, hogy a banda teljes egészében is visszatér majd nemsokára. A dal már készen is van.~ Sok sikert mindenkinek!:)

Az N4 klipje holnap fog megjelenni... Kérlek mielőtt rákattintanátok a lejátszás gombra, gondoljatok rám egy pillanatira! Én sajnos csak szombaton láthatom majd... >.< Pedig... nagyon szeretném... Ééééés tarararararam! Készüljetek nekem a véleményetekkel:D

Nos, akkor itt lenne a " Princess T-ara" első része, remélem tetszeni fog nektek!:):)


10 megjegyzés:

  1. Manami! Imádom ahogyan írsz! Olyan vicces :)
    A T-ara lányok meg még mindig nagyon aranyosak ^^ Nagyon köszönöm a fordítást!

    VálaszTörlés
  2. hmm hát ők szerintem hozták a tőlük elvárt szintet cukiság vonalon. Szerintem a princesse jelző nagyon is illik rájuk, csak az a kár hogy néhányan nem úgy bánnak velük, de ez más tészta. :)
    én az ékkövet leginkább Qri-nak adtam volna. De SoYeonnal sincs semmi baj jó őnálla is. A végén nagyot derültem mikor kapták a fagyit. Ők valami nagyon odavannak a fagyiért. :D
    ui.: az N4 klippet még nem találtam meg fennt a világhálón de amint találkozok vele gondolni fogok rád. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is illik hozzájuk...és szintén egyet értek azzal is, hogy nem mindenki bánik ehhez a megszólításhoz illően a lányokkal.

      Moooooo én is Qri-nak adtam volna az ékkövet, amúgy is illenek hozzá az ilyen dolgok:D Valóban meglepő mennyire rajonganak a fagyiért:D:D Édesek, imádom őket, persze a jóízlés határain belül:D

      De aranyos vagy! Gondolj is rám...bár most már én is látni fogom, muhhhahhhaXD

      És amint lehet fordítom is:D

      Törlés
    2. hát akkor nem vagyol vele egyedül hogy Qri a leg''hercegnőbb'' mind közül. :D
      esküszöm ha lesz alkalmam találkozni velük, mindegyiket meglepem 1-1 fagyival, kíváncsi volnék hogy élőben milyen aranyosak tudnak olyankor lenni. :D
      óó én nagyon be vagyok már sózva, fél óránként nézem hogy fennt van-e már :D ígérem gondolni fogok rád! :D
      hát én támogatom az ötleted miszerint le szeretnéd fordítani. :D

      Törlés
    3. Nem, nem vagy egyedül :3 Qri egy igazi hercegnő, minden értelemben - legalábbis nekem:D

      Én is folyton nézem, hogy fenn van-e :D Tiszta őrült vagyok ilyenkor, de talán nem csak én, hanem a világ összes T-ARA rajongója. Ez egy kicsit boldoggá is tesz:)

      Legalább tudom, hogy te midenképp figyeled, hogy feltették-e már a klipet:3 XD
      Éjszakázzunk együtt:D

      Törlés
    4. :D hát akkor nem csak neked.
      Igen-igen, nem is tudom hogy mit vártam utoljára ennyire, lehet nem is volt még ilyen. :D
      Rendben felkérés elfogadva. :D

      Törlés
    5. Elfogadva? Remek! `^` <-- ez egy nagyképű fej akart lenni, de nem jeleníti meg rendesen, max twitteren XD

      Ahm, ha neked ez az első, akkor repes a szívem, hogy ezt pont a "szívem-csücskei" T-ARA lányok váltották kiXD

      Törlés
    6. :D a twitterem nem igazán használom, de odaképzelek egy szép szmájlit. Ja és ha ezzel azt szeretted volna mondani hogy nagyképű vagy akkor ne éld bele magad mert nem tartom valószínűnek :D
      hát akkor immáron ma nem tudom hanyadjára, de ismét örülök hogy örömet szereztem. Hát hogyne lennének ők az elsőbbek. XD főleg meg hogy holnap nem eröltetem meg magam. :D

      Törlés
    7. Én sokat használom, inkább azt, mint a facebook-ot, azt ugyanis nem nagyon szeretemXD

      Hű, igaz, sokadjára "szereztél örömöt"XD

      Neeem, nem tartom magam nagyképűnek, de néha előjön belőlem ez a "fellengzős-poénos-dolog", de persze csak normális kereteken belülXD

      Ha eltűnnék...meghalt a gépem >.> XD

      Törlés
    8. én nem tudom miért, de nekem a twitter (kék madaras közösségi portál) nem igazán jön be. Lehet hogy azért mert nem tudom kezelni. :D
      énbennem meg állandóan bennem van, ami miatt sokszor hülyének érzem magam. XD
      Rendben bár nem örülnék ha lemaradnál a videóról. :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...