Hello Hello

Hello, hello :D Megjöttem, bár nem teljes gőzzel, de...itt vagyok:D

Hoztam ugye a lent látható friss fordításokat, ám közben videókat is készítettem >.> Gomene, tudom nem sokatokat érdekel, de...azért remélem egy pillantást vettek majd rájuk.:D

Ezek az első szárnypróbálgatásaim.D ( Tudjátok, doramat is akarok majd...egyszer...XD)

Remélem tetszeni fognak!:) Amúgy jönnek holnap az új T-ARA epizódok *.*

( Amúgy... mellékesen megjegyezve alig várom a T-ara MV-t :3) * reklám off.

Akkor jöjjenek a videókXD
















13 megjegyzés:

  1. helló-helló! :D én nagyon örülök néked!
    A videókat megnézegettem, (sajnos csak letöltés után, mert jelenleg nincs se asztali, se hordozható számítógépem. :'C
    ami a videókat illeti, engem nagyon érdekelnek, mert ugye még nem nagyon ismerem őket, és nem úgy akarom őket megismerni hogy csak 1-1 számot hallgatok meg tőlük. :) hanem amelyik megtetszik, akkor már mindent szeretnék róluk. :D most például a S.H.E. kezdett el érdekelni. :D szóval az ilyen videóknak én személy szerint örülök. :D
    Hát akkor ezek szerint holnap teljesen T-ara napop fogok tartani a te részeiddel és a megjelenő új dallal, és a vele jövő klippel. c(: úristen de várom már!!! :D
    Ui.: A bo peep bo peep című videód alatt lévő képet merre lehet megtalálni? Nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örülsz:D
      Ó, tudom mit érzel, hogy nincs géped, hidd el nekem!:D Jobban, mint gondolnád:D

      Igen, én is így vagyok, egyszerre mindent tudni akarok egy előadóról, aki megtetszik:D Minden albumát, kislemezét "beszerzem". Kicsit beteges? Kit érdekel:D Ilyen vagyok:D

      Hát én meghalok!!! A S.H.E kezdett érdekelni? Én azt hittem alig van ember akinek tetszik a zenéjük! Imádom őket, a T-ara után ( vagy mellettük) ők a kedvenceim, totál imádom őket.:) A legújabb albumuk volt ( szerintem ) az év lemeze az összes közül amit csak hallottam! Remélem megszereted majd őket:)

      Ahm, én is T-ara napot akarok tartani:) :3

      A képet a SPARKLE fotósorozatban találod meg:) Igaz, ott színes, én fekete-fehér effektet használtam, hogy jobban látszódjon a felirat:)

      Örülök, hogy megnézted a videókat.:):)

      Törlés
    2. igen-igen nagyon rossz érzés gép nélkül, de egy kicsit már megszoktam mert fél éve hogy nincs. :( majd nyáron beszerzek egy tabletet vagy egy laptopot, addig marad a teló. :D
      nemtudom miért, de tényleg megtetszettek. Holnapután majd rendesen rájuk is nézek. :D
      holnap majd meg is keresem a képet köszönöm szépen. :)

      Törlés
    3. Uh, pont egy S.H.E videón dolgozom:D Remélem az is tetszeni fog, nekem az egyik kedvencem:D

      Áh, a teló is tökéletes, ha elég jó a netkapcsolatod:) Nekem sajna az sem volt, így haldokoltamXD

      Nézz csak utánuk, itt is találsz több mindent, főleg a S.H.E 'bemutató' című bejegyzésben. Nem tudom, hogy lehet ezt megtalálniXD Szal lehet, hogy jobb lesz egy Wikipedia:D

      Törlés
    4. Hát ha neked kedvenced, akkor az már rossz nem lehet (szerintem) amit eddig hallottam róluk az tetszett. Szóval várom a videót. :D igen azzal már találkoztam olvasgattam de az izgalmamban nem igazán fogtam föl belőle semmit. XDD de majd átolvasgatom még párszor. :D
      hát elég jó ha úgy vesszük a netem, én teljesen meg vagyok vele elégedve. Emellett ez a japán-svéd masína amit használgatok az is kiváló! :D

      Törlés
    5. Ó! Hát ez igazán hízelgő, köszönöm,de hidd el, tudok én szeretni mások számára förtelmes dolgokat isXD

      Nem baj az, eröltetni nem akarom, mert abból semmi jóó sem sül ki:) Majd ha magadtól nekiülsz, akkor tudod csak igazán élvezni:)

      Csak, tudod ilyenkor mindig izgatott leszek, mert egyel többen szeretjük az olyan előadókat, akiket a világ "nagy része" ( tehát a kisebb része... de egyesek szerint a fontosabb) nem képes elismerni.:D

      Ó! Japán masina? ( persze, hogy ez volt az első szó amin fennakadtamXD) Hűűű akkor az már jó is kell, hogy legyen:D Örülök, hogy legalább ez segít neked, hogy netezhess:)

      Törlés
    6. Elhiszem, volt/van és lesz is olyan ami nem tetszett egy-egy kedvenc előadómtól. Volt olyan hogy egy előadótól/előadóktól csak egy-két szám tetszett, csak azokat nem hangsúlyozom ki mert lehet hogy másnak rosszul esne. Megvan az esély rá hogy nem fog tetszeni de az is hogy igen. Nem tudhatni. De azért megbízok a megérzéseimben. Főleg ha neked kedvenced. :D amit eddig láttam ezen az oldalon, annak a 80-90%-a tetszett

      Eröltetnéd? Nemhiszem. Mert ha nem szeretném megnézni, akkor hiába győzködnél, mert ami nem érdekel azt nem nézem meg. :D
      hajjaj, ez a telefon hiába hogy nem a legmodernebb, de még mindíg tartja a versenyt a többivel. :D minden igényemnek teljesen megfelel. :D hát azt hiszem én net nélkül nem bírnék élni. :D szóval majdhogynem ez az életem.(mármint a mobilom) :D

      Törlés
    7. Persze, ez így is van, ahogy mondod. Mármint arra értem, hogy végül is lehetséges, hogy nem tetszik, de az is, hogy tetszeni fog:D Csak néha vissza kell fognom a lelkesedésem, mert ilyenkor be tudok indulniXD

      Na, akkor hála Istennek, jó felszereléssel vagy ellátvaXD Én is haldoklok net nélkülXD Tehát megértelek:D Remélem szerencséd lesz, és tudsz venni egy új gépet, vagy amit szeretnél:) Nekem is kell egy új, mert nem tudom meddig húzza még ez ami vanXD Most pl 10 perce megbolondultXD De nagyon ajánlom neki, hogy ne a T-ARA megjelenésekor mondja be az unalmastXD Mert akkor mérges leszek, és baltűvű alakul majd a bal kezemXD

      Törlés
    8. XD engemis el szokott kapni a lelkesedés, és néha nagyon túl pendítem a húrt. (lehet nagy gitárművész lennék) :D
      hát én is nagyon remélem, mert amit eltervezek nyárra, annak a fele nem jön össze. Főleg hogy jogsi is kellene. :)
      hát az én gépemnek is mindig baja volt. Hol ez hol az. Akkor is valami hasonló történt vele, mint amit te tervezel vele ha nem tudod megnézni. :D az a hasonlat tetszik. :D (baltává a bal kéz) legalább is én így értelmeztem. :D

      Törlés
    9. Gitárművesz :3 XD Dobmész, nem?:D De persze értettem a poént, nagyot is nevettem rajtaXD

      Jogsi...jogsiiiiii Nekem nem kell! :P Én elvárom, hogy hordozgassanakXD Nem ám...De sajna nincs rá pénzem. Amit keresek leadom itthon, mert szükség van rá. :) Majd, ha többet keresek, rendes munkával a nyáron, akkor esetleg veszek magamnak egy két dolgot:)

      Te is hasonlót tettél vele?:D:D Akkor megértem, hogy megmurdelt:D Én nem mertem, bár megfordult a fejembenXD

      Törlés
    10. Úgy látszik igazi zenész lennék :D hát akkor megint egy örömszerzés kipipálva :D
      hát a jogsi nekem meg kötelezően kell majd a szakmámhoz ezért mondjuk ennek örülök is hogy még a nyáron le teszem (...az asztalra a kézhez kapás után).
      hajjaj az a gép nagyon felidegesített mert mindig volt valami kínja. de utólag nagyon megbántam gondolkoztam hogy össze kéne raknom, csak mire megszerezném hozzá a sérült dolgokat, addigra lehet hogy vennék egy másikat. :D

      Törlés
  2. Köszi a videókat Viki! A S.H.E. Wu Yue Tian | Ni Zui Jin Hai Hao Ma nagyon jó lett! A Tong Kuai pedig az egyik kedvencem nekem is! :) JiYeon dalát pedig egyszerűen ♥!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Én köszönöm, hogy megnézted őket!:) Mit mondtam, készülök dorama-t fordítani, de addigra perfekt akarok lenni feliratozásból is :D Meg amúgy is, beleszerettem a dologba:D

      Ahm, örülök, hogy egyre többen szeretik meg az S.H.E-t <3

      Köszönöm, hogy belenéztél a videókba!:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...