~.~



Megjöttem, hazaértem. Esküszöm engem már most leszázalékolt nyugdíjasként kéne kezelni. Inkább be sem számolok a csodálatos "munkabeli" élényeimről, mert még kiröhögtök, mekkora barom vagyok:D Nos, tehát a lényeg, hogy haza jöttem, és szellemileg totál halott vagyok. ( Ezt a mondatot harmadszor tudtam csak leírni..:D)
Jajj, nagyon örülök, hogy használjátok a chatet, így ti is könnyebben hagytok üzenetet, nekem és egymásnak is. ( Mégis jó ötlet volt telepíteni az oldalra... pedig egy évig gondolkoztam, hogy megéri-e)

Igen, már én is rájöttem, hogy a hét végén jön ki a klip, és lesz drama és dance ( normál:D) verzió is. De mire ezt felfogtam, már éső volt:D A bemutatókat gyorsan megtekintettem, és magamba szívtam a látványt. :D ALig várom, hogy mi sül majd ki ebből! remélem ti is izgatottak vagytok, hogy mi lesz lányaik visszatérése. Itt az ideje, hogy elfeledjük végre a botrányt és a gyűlöletet!

Iszonyatosan bízom benne, hogy képesek lesznek egy nagyon erős visszatérésre,

Ahogyan ÉN IS. Tehát, holnap, vagy ma este ( most nézem, h már fél hét van...) hozok valami újdonságot.  Várjatok ráááááááááááááááám. :D

1 megjegyzés:

  1. hmm nagyon fárasztó napok mostanában. Főleg meg ez a hírtelen meleg. :/ hát megértelek hogy fáradt vagy. És még a vizsgák is az nagyon kimerítő.
    Én nagyon szurkolok a lányoknak, hogy sikerüljön a visszatérésük. Én is hogy néztem az előzeteseket, és hallgattam a dalt alatta, az nagyon megtetszett. :D valami nagyon jóra sikeredett már várom a teljes dalt. :D

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...