Acid Black Cherry ~ Yes magyar fordítás




Az eső áztat, miközben utánad kutatok...
Hangosan kiáltoztam: Szeretlek, szeretlek.
De zuhogó eső hangja elnyomta az enyém.

Nem érlek el, de már nem érdekel.
Még ha mindennek vége is szakad,
Szeretlek, szeretlek.
Ez csak egy egyszerű szó,
Mégsem tudom elmondani neked.


Ma is ugyanúgy esik, mint akkor este.
Mintha csak egy hazugság lenne, hogy majd idővel felejtek...
A vicceid, ahogy duzzogtál, ahogy velem bántál...
Mikor észrevettem, hogy még mindig te jársz a fejemben, suttogni kezdtem.
" Szeretsz engem?"
Ez volt a kedvenc mondatod.
Becsaptam saját magam, és egy hatalmasat nevettem...
Szeretlek!

Könnyekre fakasztottalak egy apró dologgal...
Most pedig belefulladok az esőbe...
Már elég, elég!
Elengedem a kezed...az egyetlen dolgot, amit szerettem.
Ne sírj tovább, csak mosolyogj.
Te mondtad ki a búcsút, könnyes hangon...
Az arcod, melyet annyira szeretek fájdalmas kifejezést öltött...
Szerelemmel, bánattal megtelve fakadt könnyekre az ég is.

Mikor kezdődött? Már nem is emlékszem.
Nem tudom kimondani, hogy szeretlek...
Ezek után is találkozhatunk még?
Ebben a zsebben rejtem el azt amit nem tudtam megtenni értünk.
S ismét eljövök, hogy láthassalak.

Az eső áztat, miközben megölellek...
Hangosan kiáltoztam: Szeretlek, szeretlek.
Egy szelíd mosoly kíséretében becsukom a szemeimet.
Igen, nem akarom elengedni a kezeidet.
Remegő hangon szólalok meg: Szereltelek, szeretlek!
Ez csak egy egyszerű szó,
Hát miért nem tudtam előbb elmondani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...