4Minute ~ What's Your Name? magyar fordítás



( Hogy őszinte legyek, szövegileg sokkal többet vártam volna... így kicsit gyér volt.)

4Minute
Hogy hívnak?
4Minute
Hogy hívnak?

(lalalala)
Mi a neved? Mi az?
(lalalala)
Mi a neved? Mi az?
(lalalala)
Mi az? Mi az? Mi a neved?
(lalalala)
Mi-mi-mi-mi-mi a neved?


Belefáradtam már a szürke mindennapokba,
Kikészültem, oh, oh, tőled!
Hallod ezt? Ilyen, mikor őszinte vagyok!
Ki nem állhatom, ahogy rám pillantasz,
Ahogy rám nevetsz!

Ne kerülgesd a forró kását,
Ne szórakozz velem!
Fejezd be a nyafogás, és figyelj rám!
Mi a neved? Mi-mi a neved?
Te tudod az enyém, tudod az enyém.
Mi a neved? Mi a neved?
Te tudod az enyém, tudod az enyém.

Az ajtó nyitva, és te vagy a jóképű idegen, ki belép rajta.
Mi a neved? Hány éves vagy?
Hol élsz?
Igyunk egy kicsit, míg beszélgetünk!
Mi a neved? Hány éves vagy?
De ne hidd, hogy egy könnyen kapható nő vagyok...

Mi a neved? Mi a számod?
Mi a neved? ( Mit akarsz tőlem?)
Adj egy kis időt...
Mi a neved? Mi a számod?
Mi a neved? ( Mit akarsz tőlem?)
Mi az? Mi az? Gyere játssz velem!

(Hé! Elég!) Miért siettetsz ennyire?
(Oh, elég!) Ne hagyj itt!
Lassíts a tempón egy kicsit...
Ma este velem leszel!

Ne kerülgesd a forró kását,
Ne szórakozz velem!
Fejezd be a nyafogás, és figyelj rám!
Mi a neved? Mi-mi a neved?
Te tudod az enyém, tudod az enyém.
Mi a neved? Mi a neved?
Te tudod az enyém, tudod az enyém.

Az ajtó nyitva, és te vagy a jóképű idegen, ki belép rajta.
Mi a neved? Hány éves vagy?
Hol élsz?
Igyunk egy kicsit, míg beszélgetünk!
Mi a neved? Hány éves vagy?
De ne hidd, hogy egy könnyen kapható nő vagyok...

Mi a neved? Mi a számod?
Mi a neved? ( Mit akarsz tőlem?)
Adj egy kis időt...
Mi a neved? Mi a számod?
Mi a neved? ( Mit akarsz tőlem?)
Mi az? Mi az? Gyere játssz velem!

(lalalala)
Mi a neved? Mi az?
(lalalala)
Mi a neved? Mi az?
(lalalala)
Mi az? Mi az? Mi a neved?
(lalalala)
Mi-mi-mi-mi-mi a neved?

4 megjegyzés:

  1. nemtudom te hogy vagy vele, de amikor a végén megjelentek a zombik. Akkor egyből a T-ara lovey dovley zombi verziós klippje ugrott be. Nekem nagyon nem tetszik mikor valakit majmolnak. :D de ez most valahogy jóra sikeredett. :D ami még tetszett, az a vizualitás. Amikor a rózsaszín szobában a rikító zöld keretek vannak, az valami fantasztikus. De amúgy lényegében megvagyok elégedve a dallal. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pontosan így voltam a PSY Gentleman című számával. Minnél töbször hallgattam, annál jobban tetszett :D amúgy lehetne kevesebbszer benne a ''what's your name'' rész, de attól eltekintve teljesen elfogadható. :)

      Törlés
    2. Igaz, igaz! Nálam is így volt PSY bácsi. Szeretem a Gentleman-t is, de valahogy nekem a Right Now még mindig a kedvenc tőle :D

      Most igyekszem többször hallgatni a 4Minute lányokat is, hátha, hátha:D:D De amúgy tényleg jó szám, szerethető:D

      Törlés
    3. hát azthiszem nem bántam meg hogy a gangnam style után jobban utánna néztem ennek a világnak, mert akkor nem ismertem volna meg őket. :D
      hát igen majd csak megszokjuk ezt a nótát így ilyen sok ismétléssel. :D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...