T-ara ~ Private Book/ HyoMin - magyar fordítás

Most elhoztam HyoMin részét a Private Book-ból. Itt kevesebb információt találtam, de ha meglesz a többi is, kiegészítem!:) Remélem tetszeni fog!:)


" Mikor egyetemre jártam, rengeteg lehetőségem volt színpadra állni. Emlékszem arra az elsöprő érzésre...teljesen átitatott...ez volt életem első és legnagyobb nyomot hagyó eseménye.
Imádok színészkedni és énekelni is. Az éneklés számomra valami olyasmi amit nagyon szeretek csinálni, még ha csak egy kis karaoke bárban is teszem. Mindegy,hogy szomorú, vagy boldog vagyok...a zene mindig velem van. Ha a többi taggal megyünk ilyen helyre, minden egyes lány kapkod a mikrofon után. Egy-két óra soha nem elég...nem tudunk leállni. De ha ideges vagyok, akkor egyedül megyek énekelni. Ha egy élő fellépés előtt állok, úgy oldom a feszültséget, hogy addig eszek, míg elégedett nem leszek. Szeretem, hogy boldogságot sugárzunk a zenék által...ezt csodásnak tartom. Először is, nekem is vidámnak kell lenem, így tudom csak átadni azt az érzést, amit szeretnék. A rajongók igazán hamar felfedezik, ha " csalunk."
Minden egyes tag a legtöbbet próbálja nyújtani a műsorokban, fellépések során...hogy megmutathassuk, mennyit dolgozunk egymásért, és a rajongókért."


K: Kedvenc magazin?
H: Nylon, Crack Your Wardrobe.
K: Kedvenc ital?
H: Vitamin italok, tej és joghurt italok.
K: Kedven koreai étel?
H: Samgyetang.
K: Kedvenc japán étel?
H: Sushi. Imádom! A jó színvonalú sushi éttermek tényleg nem rosszak, de én jobban szeretem a kisebb éttermeket, ahol saját magad választod ki mit, és mennyit akarsz enni.
K: Kedvenc rágcsálnivaló?
H: Kukorica pehely. Ha egy kis mézzel eszed, az íze még jobb lesz! Ma is vettem. Nézd!
Egy másik koreai édesség a Kancho...ez a kedvencem. A japánok közül pedig a Pakuncho. ( Olyan mint egy maci, és csokis sütiszerű.)

K: Divat stílusod?
H: Szeretem a piros színű ruhákat. De végül is a sárga és a kék színek is tetszenek mostanában.
K: Három dolog, ami van a szekrényedben?
H: Kötött ruhák, farmerek, sprotos kabátok.
K: Egy kiegészítő, amit sokszor vásárolsz?
H: Kalapok. Körülbelül 100 darabom lehet most. Imádom a kötött sapkákat is.
K: Kedvenc márka?
H: Abercrombie & Fitch, A&F
K: Mi az a stílus, amit igazán szeretsz?
H: Kötött ruhák farmerrel. De igazából szeretek mindenféle stílust, néha még szoknyát is viselek.
K: Hol szoktál vásárolni?
H: Shinshandongban vagy Sheongdam-dongban.  De gyakran benézek a Select Shop nevű üzletbe.
K: Mi a kedvenc kiegészítőd?
H: Mindig van nálam néhány. Így egy kicsit mindig tudok változtatni a kinézetemen. A nyakláncokat nagyon szeretem.
K: Hogy írnád le HyoMin stílusát?
H: Keverd és passzold össze. Például a kötött, lányos ruhák, farmerrel keverve. Ha egy rövidebb topot viselek, akkor koptatott farmert viselek. Ezzel nem mindenki van így, de én ezt szeretem. Legyen kényelmes... ez a legfontosabb.

K: Ki számodra az ideális?
H: Egy hűséges férfi. Hallgatag és csendes...Legyen idősebb.
K: Milyen az ideális randevú?
H: Semmi extra. Ha jól érezzük magunkat, mindegy hol vagyunk, és mit teszünk.
K:Megváltozol, ha valakit szeretsz?
H: Bár ilyenkor mindig abban reménykedek, hogy sokáig, vagy örökre együtt maradunk, ez nem biztos, hogy így is lesz. Meg kellett tanulnom, hogy nem lehetek állandóan vele, nem figyelhetem folyton...lesz, hogy még beszélni sem tudunk majd egymással.
K: Hogyan viselkedjen egy fiú?
H: Nem tudom mit kéne erről mondanom...De szeretném látni, hogy rendesen eszik.
K: Mennyi üzenetet szeretnél kapni naponta?
H: Fogalmam sincs, így szám szerint. Nem szeretem az olyasmit, h " na most muszáj üzenetet írnom." Inkább ha úgy érezzük, hogy hiányzik a másik.Egy üzenet nem elég egy napra, hisz annyi minden történik velünk! De tudnunk kell, hogy egy fárasztó napon kevesebbet írunk majd egymásnak.

K: Te vallasz szerelmet, vagy vársz?
H: Én várni fogok.
K: Egy felejthetetlen vallomás?
H: Sok ilyen volt, de ezek az én titkaim.
K: Mit jelent a szerelem?
H: A legjobb dolog az életemben.
K: A telefon hívásokkal mi van?
H: Mint az üzenetekkel. Nincs számszerűség.
K: Kedvenc hangulatjel?
H: ^^
K: Mit szeretnél hallani egy fiútól?
H: " Gyönyörű vagy" "Olyan édes vagy!" Bár alapjában véve nem vagyok ilyen, de ha valami hasonlót mondanak nekem, valahogy mindig aranyossá válok. Hahaha
K: Hogy gyógyulnak meg a szakítás utáni sebeid?
H: Nem tudom. Mindenki szomorú szokott lenni, ebben biztos vagyok. Az én hangulatom is komor lesz, de szerintem jobb ha az ember kisírja magát, minthogy folyton mélabús képpel sétálgasson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...