T-ara Bunny Style MV!

Végre megjelent a teljes hosszúságú Bunny Style klip! Itt meg is tekinthetitek!:D


A véleményem, így első látásra :

1. Nem lehetett egy nagy költségvetésű klip, de végül is ez nem is olyan nagy baj.
2. Qri KAPOTT részt(!!)
3. BoRam KAPOTT részt (!!!)
4. Areum rapje tetszik, fura de egy kicsit Baby J-re hasonlít sztem.
5. Bármennyire aranyos is, csempésztek bele egy kis szexi koreót is, ami elsőre furán jött ki, de ártani nem árthat, nekem tetszett >-<
6. Eunjung olyan, mintha feszengene...nem? Nekem furi a mosolya, de aztán lehet, hogy csak beképzelem.
7. Nem értem azt a nyuszit benne >.<
8. A rózsaszín ruhájukat ki nem állhatom, olyanok, mintha + 10 kiló lenne rajtuk, kényelmetlen lehet.A fehér ruha...no comment.
9. A legóizé nem tetszik a videóban.
10. A refrén igen cuki, de nekem a többi rész tetszik... Az biztos, hogy ragadós, de akkor is...XD
11. Qri-nek nagyon jól áll a nyuszifül.XD
12. Így elsőre úgy néz ki, hogy talán egy kicsit jobb lett a szövegelosztás...de nem is tudom... még mindig kevésnek találom a QriRam részét. >.<"

Ésss itt vannak a promó képek :











8 megjegyzés:

  1. hát ez nekem nagyon bejön >w< a rapp rész nekem most így elsőre fura és nem annyira bejövős de a többi tökkkkéletes :D ahogy Jiyeon ott elől csinálja azt a lábával ahhhh XDD meg az a kép is igen jó amit mutat a videó így alaphelyzetbe és az a táncrész is hmmm xP Qri is nagyon hmmmm hmmmm xD viszont az a rózsaszín gönc hát az förtelem. ilyet nőkre adni halálos bűn. ilyet nem is tudom... valami sátorállító műsorban hordhatnak a nők ahol úgy is az a cél hogy egyből letépik róluk (csak hogy hozzam a kötelezőt xD)
    na de ez tényleg jó lett :D mikor is fog ez hivatalosan megjelenni? lehet együtt lesznek a listákon az AAA-val, kíváncsi vagyok hogy ők hol végeznek a lányokhoz képest~ ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Jiyeon lábai! O.O Gyönyörűek itt, legalábbis abban a cafrangos ruhábanXD Mondjuk így, hogy más sokadszorra nézem, feltűntek Qri lábai is ott jobb oldalt, és az övé is jókXD

      Örülök, hogy tetszik, szerintem tarolni fognak vele, legalábbis remélem *.* Mikor jelenik meg? ŐŐŐŐŐ azt hiszem március 20-án! Áwwww nem sokkal a szülinapom előtt...>.< Semmi sem jelenik meg 24-én! >.<

      Hát nem tudom, hogy az AAA és a T-ara mekkora versenytársak ilyen téren, de sztem megférnek egymás mellett :3

      Jó helyezést érnek majd el mindannyian!:):)

      Ah Qri az elején halálosan szexi egyébként sztem XD

      XD Igen, hoztad a formát, de ezzel semmi baj sincs, sőőőőtXD A videó alaphelyzetben?X:D Hát igen...XD Mutatós :D

      Törlés
    2. anélkül is jók azok a lábak xD
      hmm lássuk csak >< oh igen igen Qri lábai is rendben vannak xD meg Hyomin se panaszkodhat ˘_˘ meg egyik se de most ők kitűntek ezzel a riszálással ><
      oh akkor majdnem ugyan akkor. remélem mindegyikük bent lesz a top 3-ban :D hát pl te is 24-én jelentél meg nem? >< de 1x majd csak jön akkor is valami :DD

      szerinted is? xD ahhoz képest hogy az elején úgy voltam, hogy túl cukormázas lesz marhára az ellentettje jött le ahogy látom >< lábak, pózok, lábak, megint lábak, Quri, aztán lábak xD

      Törlés
    3. Az igaz! Én 24-én születtem meg, és mi is lenne a világgal nélkülem...hah. >->

      Hát igen, sikerült pont azt kihozniuk a dologból, amire nem számítottam. Kicsit meg is lepett, de tetszett, remélem másoknak is fog. Mondjuk furi a szöveg, meg a zene és a tánc együttese:D
      De pl. ---> Lies ( summer ver.)

      Hát, tagadhatatlanul csinosak...ah nekem kellenek azok a lábak '^'XD

      Törlés
  2. Összességében kicsivel jobb lett, mint amitől féltem.

    De olyan közepes, nem több. Ha azért bővítik a CCM-nél a tagokat, hogy ilyen szintű számokat adjanak a lányoknak, és mennek az AKB-féle sok aranyos lány ugrabugrál stílus után, akkor fölösleges ilyen tehetségeseket felvenni a csapatba. Elég lenne a csinos arcocska hozzá.

    A 10 verziót, 10 különböző DVD-t bővített kiadásban pedig továbbra is rókabőrnek tartom, csillagászati összegért.
    1 lány DVD-je (Bunny style + saját szám) 15 dollár ~ 3500 Ft
    A Limited Edition ugyanebből 24 dollár ~ 5280 Ft

    7 DVD ~ 24500 Ft. <- Na ennyiért van az embernek egy mini albumnyi száma, meg 10 Bunny Style-ja, ha van ingerenciája rá.
    Ez már Japánban és Koreában sem az olcsó, de még a közepes kategória sem.

    Értem és látom a hozzászólásaitokból, hogy a cuki kategória sokaknak bejön. Nekem ugyan nem, de elfogadom. De olyan érzésem van, hogy itt már nem a zene az első számú "termék".








    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, miután említetted, megnéztem az árakat, és...megdöbbentő, hogy mennyit fognak ezzel zsebelni. Mondjuk sztem nem sokan fogják megvenni az összes kiadást, mert erre nincs pénz - sztem még ott sem.

      Igen, persze a cégük nem normális, ebben egyet értünk, de ha belegondolunk, az ő szemszögéből ez a "helyes". Minél több pénz, minél kevesebb befektetéssel. Ebből egyedül a lányok jönnek ki rosszul senki más.( Meg persze a pénztárcánk, már ha megvesszük. Én gondolkoztam rajta...de abba a problémába ütköztem, hogy...nem csak egy tagot szeretek, és jó volna megvenni mindent, de of korsz nincs rá pénzem)

      Örülök, hogy valamennyivel jobb lett, mint amire számítottál.
      Tudom, és megértem, hogy miért aggódsz, és miért vagy kritikus. Egyébként szerintem eleve semmi értelme nincs a bandabővítésnek.

      Igen, hajaznak az AKB dologra, de ettől azért annyira nem tartok még, és remélem nem is kell, és ez egy egyszeri ajándék volt a japán rajongók számára. Biztos vagyok benne, hogy (mivel 30 közeli tagok is vannak) nem fognak ennél a stílusnál maradni, ezt lehetetlennek tartom.

      Igen, nekem tetszik ez a stílus is, vidám, és aranyos, nincs vele bajom. Sztem néha kell az ilyen.

      Az, hogy nem a zene a fő? Hát ebben biztos lehetsz. De nem hiszem, hogy a rajongók csak a "húst" látnák bennük, hanem azt IS.
      Mert pl. sztem tagadhatatlanul csinosak ebben a videóban. ( Kivéve azok a ruháááááák -.-)

      De mindezek mellett megértem, hogy miért mondod, amit. Mert lényegében igazad van, de erről nem a lányok tehetnek, és bármennyire is rühellem a céget, a lányokat nagyon szeretem és -még ha ezt ismételt ballépésnek is fogom fel- ez nem fog változni:D

      Törlés
  3. Szerintem is feszeng szegény Eunjung. Én a rózsaszín ruhát a kurvássága miatt nem szeretem. A guggulás főleg nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah, akkor nem vagyok egyedül ezen a véleményen!:)
      Hát az a ruha...valami förmedvény...(mondjuk a fehéret is utálom). Azon kívül, hogy elpoénkodunk vele, szerintem is kicsit erős volt a guggolásos dolog...De igazából láttam már erősebben szexuális dolgot is, más előadótól, így nem rovom fel, de abban biztos vagyok, hogy nem ez a kedvenc koreográfiájuk. >.<

      Köszönöm a véleményt!:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...