GLAM ~ In front of the Mirror magyar fordítás




Imádkoztam, hogy egy másik ember nézzen rám a tükörből...
Gyűlöltem, hogy mindenki csúnyának lát.
Azt hiszem...híztam tegnap óta!
( Azt hiszem lassan megőrülök...)


Csendesen vigasztalom magam...
Zajt csapok, hogy ne halljak mást...
De úgy is tudom, hogy ismét elkeseredek...
Azt hiszem én már csak ilyen vagyok.

A sötét szobámban, az ágyon fekve,
Egyedül kesergek a becenevemen.
" Miss ezer-évig-szingli"

Egyre magányosabb leszek...
De elrejtem az érzéseim,
Hisz én már csak ilyen gőgös vagyok.

A barátaim azt mondják,
Hogy nagyszerű lány vagyok...
De én elrejtem a valós énem.

Ma ismét egy maszk mögé bújok,
A szobámban, a tükör előtt.

Ismét a tükör előtt, az arcomat figyelem.
A büszkeségem ismét összeomlik...
" Csinos vagyok, csodálatos!"
Ezeket a felesleges mondanotak kiabálom a tükörnek...
Majd összeomlok.
A könnyeim megállíthatatlanul csorognak...
Az igazság pengéje belém ágyazódik...
Cseppet sem vagyok csinos.

A lélegzet elállító testek,
A TV-ben pompázó sztárok...
A Gangnam utcáin sétáló gyönyörű alakú lányok...

Tényleg elfáradtam...
De ez az egész felesleges.
Nem lehet jobb nálad.

Mi a különbség a személyiségünkben?
Egy olyan lány vagyok aki zavarba ejtően kellemetlen látvány?
Elhagytak...
És én még mindig a gyönyörű énemről álmodok.

Ismét a tükör előtt, az arcomat figyelem.
A büszkeségem ismét összeomlik...
" Csinos vagyok, csodálatos!"
Ezeket a felesleges mondatokat kiabálom a tükörnek...
Majd összeomlok.
A könnyeim megállíthatatlanul csorognak...
Az igazság pengéje belém ágyazdóik...
Cseppet sem vagyok csinos.

Nem is tudod, mennyire csúnya vagyok.
Talán nem vagyok csinos, de
Őszintén szólva a szívem gyönyörű lehet.

Ha megmutatnám az embereknek,
A szívem varázslatra lehetne képes.
Azt hiszem, így képes lennék szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...