Girl's Day ~ Expect magyar fordítás



( Imádom ezt a számot! Szerintem nagyon jóra sikerült, bár a Girl's Day amúgy is nagy kedvencem:D)


Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, édesen
Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, kedvesen

Oh, megpróbáltam kitörölni a telefonszámod, vagy tízszer a mai nap.
Próbáltalak elfeledni,
Próbáltalak kitörölni az emlékeim közül.



De a szívem megremeg a telefonszámod láttán...
Így ismét beszélünk,
Így ismét mosolygok...

Ideges vagyok miattad, és utálom ezt az érzést!
A büszkeségem miatt meg sem tudok szólalni!
Pedig rengeteg srác áll sorba előttem!
Én mégis elalélok egyetlen semmitmondó üzenetedtől...


Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, édesen
Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, kedvesen
Elérem, hogy az enyém legyél!

Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, fogadd el!
Megőrülök miattad!

Előttem beszélgetsz más lányokkal!
Biztos tudod, hogy ideges vagyok...
De úgy teszel, mintha minden rendben lenne, és csak mosolyogsz...

Gyűlölöm ezt az érzést,
Így megpróbállak ismét lefeledni.
Megpróbállak kitörölni...
De ez fájdalmat okoz.

Mi baj veled?
Megőrülök érted!
Nem lennél velem elégedett?
A szívem darabokra szakad!
Annyi srác van aki csak engem lát..
Akkor miért vagyok ekkora bolond?
Csak a hívásodra várok...
Miért vagyok ekkora bolond?

Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, édesen
Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, kedvesen
Elérem, hogy az enyém legyél!

Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, fogadd el!
Megőrülök miattad!

Csak annyit akarok, hogy légy az enyém!
Gyere, feléd nyújtom kezem!
Szükségem van a szerelmedre,
Siess és add nekem a szíved!

Mi baj velem? A szívem is ellenem fordul.
Mi baj velem? A szívem csak téged lát.
Gyűlöllek, gyűlöllek...
De ha rám mosolyogsz, ismét megőrülök!
Az ajkaid, az ajkaid, az ajkaid...
A hangod, a hangod, a hangod!
A szívem beleremeg!

Elérem, hogy az enyém légy,
Elérem, hogy megőrülj értem,
Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, fogadd el!
Meg fogsz őrülni értem!

Meg foglak szerezni!

Ooh Ooh Ooh, Ooh Ooh Ooh,
Ooh Ooh, Ooh Ooh, fogadd el!

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ó, igen?:D:D Meg tudom érteni!:D

      Törlés
    2. :D de a zene is jó. ˘_˘ ez a hmmmm sok mindent magában foglalt >< de tényleg, ez most kész megváltás, igen bejövős :DD

      Törlés
    3. tényleg, még érdekel feliratozó program? (... te kérdezted, hogy tud-e valaki ilyet ugye? >_<)

      Törlés
    4. hát van 2 program de ezek igazából videóvágók de lehet velük feliratot is csinálni. nekem azt mondták, hogy ezek nem szarral gurigáznak szóval elvileg jóknak kell lenniük ><
      premierre pro
      vegas
      aztán ha az egész hazugság és egyik se jó semmire majd szólj ></

      Törlés
    5. Hűűű megpróbálkozom, hátha! Köszönöm szépen!:)

      Törlés
  2. Aegisub, esetleg Subtitle Workshop? Én az utóbbit használom, mert egyszerűbb. Nem fordítok, csak időzítést szoktam igazítani rajta. :) Itt is körülnézhetsz:

    http://felirat.blog.hu

    A szám pedig nekem is tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, köszönöm:D Meg fogom nézegetni őket, biztos hasznomra válnak!:)
      És igen, a szám jó is!:D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...