BoA elsírja magát...

A KPOP Star adásában...




" JiMin, 16 éves vagy, igaz?
Mikor én voltam 16 éves...Egyedül mentem Japánba...Nekem is szörnyen nehéz volt.
Gyűlöltem hallani, hogy " mert Ő BoA".
"Mindent megtehet, mert Te BoA vagy" " Ez neked semmi,  mert Te BoA vagy."
Bár ezek a szavak erőt adtak, gyűlöltem őket.
Azt hiszem, te is ezt kapod majd. " Mert ő JiMin." " Mert mindig jól énekel."
Amíg néztelek a színpadon, végig sírtál...sajnáltalak. És büszek vagyok, amiért végig csináltad a műsort.
Az embereknek magasak az elvárásaik, mert te vagy "JiMin". Leszenk időszakok amikor gyűlölsz majd önmagad lenni. Bár most fiatal vagy, erősebbé kell válnod.
Te vagy JiMin, és sok dolog van amire képes vagy. Remélem sokszor láthatok még ehhez hasonló előadást."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...