Anthony Neely ~ Dear Death magyar fordítás



( Csodálatos dal, nagyon szeretem! Imádom a srác hangját ( és ez ritka nálam...))

*Végig a Halálhoz beszél.*

Lehetséges, hogy a híd ami köztünk feszül,
összeomlik majd?
Lehet, hogy a vonat, min utazunk kisiklik?
Vajon, megengedi majd a halál, hogy remegő ujjait kezem közé vegyem?

Kedvesem, ha "minket" választasz,
Várj rám egy kicsit,
Még nem mondtam el neki, hogy szeretem.


Nem okoztál már így is elég bajt?
Már maga a létezés is nehéz!
Hagy kérlek, ha velem van.
Érted? A szerelmünk könnyre fakaszt.
Nem tudnál szemet hunyni, és elenegedni bennünket?
Hagyd, hogy szeressem.

Lehetséges, hogy pestis fertőzte a tüdőm?
Vagy a holnap az egész város lángokba borul?
Túl késő a szerelemhez, már itt a vég.
Amíg a kimondott szó szerint a szerelmet csak a halál választhatja el...
Azt kívánom, kérlek maradj távol, míg el nem jön az időm.


Kedvesem, ha "minket" választasz,
Várj rám egy kicsit,
Még nem mondtam el neki, hogy szeretem.

Nem okoztál már így is elég bajt?
Már maga a létezés is nehéz!
Hagy kérlek, ha velem van.
Érted? A szerelmünk könnyre fakaszt.
Nem tudnál szemet hunyni, és elenegedni bennünket?
Hagyd, hogy szeressem.

Oh, minél inkább szeretnék elaludni,
Annál jobban félek a sötéttől.
Amikor felébredek, félek a szellemek elragadnak.
Minél jobban szeretem, annál gyanúsabbnak látok midenkit.
Könyörgöm, könyörülj rajtam...
Ne hagyd, hogy a boldogságom bánatba forduljon.

Nem okoztál már így is elég bajt?
Már maga a létezés is nehéz!
Hagy kérlek, ha velem van.
Érted? A szerelmünk könnyre fakaszt.
Nem tudnál szemet hunyni, és elenegedni bennünket?
Hagyd, hogy szeressem.

Még ha 100 évet is adnál a kezembe, az sem lenne elég, hogy őt szerethessem.

2 megjegyzés:

  1. Köszi a fordítást! Nagyon szeretem a srác dalait *~*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon szívesen!:)
      Végre egy Anthony rajongó! *______________*

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...