One Ok Rock ~ Nothing helps magyar fordítás





Semmi sem segít...
Most már nem állunk meg!
Mindent a saját módszerünkkel értünk el!
Senki más...
Itt vagyok veled!

Adj többet, adj többet!

Ó, igen, igen rossz napjaim voltak,
össze kellett szednem magam...
Nem vagyok biztos benne, ki is vagyok,
És úgy tűnik semmi se akar sikerülni.

Amikor felléptem a színpadra, és visszagondoltam, miért is vagyok én itt,
"Én leszek a hang, ami az egyetlen, ami elfeledhetetlen."
Már nincs vissza vezető út.

Semmi sem segít...
Most már nem állunk meg!
Mindent a saját módszerünkkel értünk el!
Senki más...
Végül eljöttünk érted, leírjam a hibákat, amiket én...
Ki más?
Mindent neked köszönhetek...
Végre megtaláltam a saját utam.

Legyen bármilyen hosszú, tudni fogom
Minden egyes nap, a legtisztább ártatlanságom mutatom majd.
Bár talán minden elveszhet egy perc alatt.

Vannak dolgok, miket soha nem feledek majd...
Oh, nem.
Hogy sétáljak végig ezen a köves úton?
Nem fogok bánni semmit...
Soha nem fogom tudni...

Egyszerűen mennem kell tovább!


Semmi sem segít...
Most már nem állunk meg!
Mindent a saját módszerünkkel értünk el!
Senki más...
Végül eljöttünk érted, leírjam a hibákat, amiket én...
Ki más?
Mindent neked köszönhetek...
Végre megtaláltam a saját utam, ebben a labirintusban.

Egyedül vagyok...
A szavak a torkomra forrtak.
Ó, mi a pokol?
Miért nem megyek már? Fel kéne adnom, és hagyni, hogy minden elvesszen!

De aztán eszembe jut az arcod és...emlékszem, miért is vagyok itt.


Semmi sem segít...
Most már nem állunk meg!
Mindent a saját módszerünkkel értünk el!
Senki más...
Végül eljöttünk érted, leírjam a hibákat, amiket én...
Ki más?
Mindent neked köszönhetek...
Végre megtaláltam a saját utam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...