Ó, hello mindenki! Mint láthatjátok a "kissé" nagyképű feliratos kép üzenetét, visszatértem!:D

( Ki tudja meddig...ugyebár. Hm.)

Nos, itt vagyok, és igyekszek visszazökkenni a régi kerékvágásba. Megjött a gépem, eddig okénak tűnik minden, de hát...nálam ezt nem lehet sajna tudni. A blogolást of korsz nem hagyom abba...élvezem, szóval ettől nem kell rettegni. ( szinte látom a sarokban síró emberek tömegét...)

Igazából, nagyon-nagyon sok mindenről maradtam le, és a "cikkekkel' is elmaradtam, ami leginkább az én " nemtetszésemet' váltotta ki. Istenem, nagyon szörnyű volt net nélkül! Nem is azért, mert valami netfüggő lennék, de nem tudtam zenét hallgatni, nem tudtam csinálni semmit, ami ugyebár az érdeklődési köröm szűkébe tartozott volna! ( A telefonom internet elérhetősége + egy település ahol nincs egyáltalán semmiféle lefedettség -.-")
Mondjuk egész szépen megoldottam a dolgot, olvastam, írtam, végeztem a dolgomat, de azért...mégis, mégis így a legjobbXD

Áááá biztosan hallottátok már a T-ara lányok Banisuta / Bunny Style című dalának bemutatóját! Nekem nagyon tetszik, főleg mert egy - igen okos ötlet - vérbeli jpop stílusú számmá kerekedett! Áwww nagyon várom, hogy rendesen is hallhassam, a többi dalról meg ne is beszéljünk! Ebben a két napban ( mióta van gépem) igyekeztem pótolni mindent, de persze ez kb. lehetetlen. Tehát, visszatértem, igyekszem naponta normális dolgokkal előrukkolni, és nem lefagyasztani az olvasók agyát. Hm.XD

Asszem ennyit akartam mondani...XD Ja, igen! Látogassátok a KPOP Hungary-t, és a Music Chanel oldalon szavazzatok a BOYFRIEND I Ah című számára, ami most a 19. a listán! Tegyük elsővé:D

Mindegy, hogy ELF, Queen's, BABY, Kissme vagy akármelyik fandomba tartozó emberke is vagy, adjunk egy lehetőséget a Kpopnak :3

Nemsokára jelentkezem XD ( rettegjetek, húzzátok ki a netkábeleket, sőt legjobb lesz, ha tönkre vágjátok a gépet...mert jövöööökXD)

Ó igen! Nektek is szétcsúszik az oldal? Vagy esetleg furán jön be? Jelezzétek légyszi ha ez így van, mert akkor alakítok rajta valamit!

ÓÓÓÓÓ BoA nyerte a kis véleménykutatást. Roppant büszke vagyok. XD :3

10 megjegyzés:

  1. Nos, Isten hozott újra (az örgdög visz el)!

    Örülök, hogy visszatértél!
    Nekem nem csúszik szét az oldal... olyan mint máskor... (mobilon sem)

    VálaszTörlés
  2. A Bunny Style-al kapcsolatban pedig van egy iszonyú balsejtelmem...

    De "habcsók kisasszonyokat" nézve szerintem nem is csoda.
    Az BIZTOS, hogy vérbeli JPOP... Nekem ez a cukisági faktor és a "mókus zene" egy kicsit megfekszi a gyomrom.

    A Sexy Love-os ballépés után annyira vártam az új albumot. Tényleg muszáj ezt? Több jó énekes van a csapatban, menő és stílusos emberek is vannak, a múltban emlékezetes és menő tánckoreográfiákat láthattunk (azt hittem elsírom magam amikor megláttam EunJungot abban a cukormázas hacukában), miért kell ezt? Azt hittem a Boop-Be-Boop-os időszakot kinőttük, és soha többé nem néznek majd ki olyan cikin. Hát, most sikerült rátenni pár méretes lapáttal.

    Persze az elmúlt hetek AKB-s Minegishis hisztije és a Kyarypamyupamyu féle - igen az Idoloknak manapság az is a munkaköre, hogy megőrizzék ártatlanságukat a rajongók kedvéért - agymenés után már csak ez hiányzott.

    Én a magam részéről az I GO CRAZY BECAUSE OF YOU féle menő és dögös, illetve a DON'T LEAVE ME féle érzelmes és megható T-ARÁt szeretem. De ez magánvélemény.

    DE! Ha esetleg tetszene is a szám. Akkor is van itt egy kis bökkenő, amit már Mirage c. albumnál is sérelmeztem. Ott is kaptunk 1, azaz 1 db új számot, és a maradék meg a Day by Day-ről lett átpakolva.
    Na ITT megkapjuk 10 (IGEN 10) változatban a Bunny Style c. számot! Persze csak ha kifizetünk egy szép összeget a prémium kiadásért, amelyben már a háromfelé osztott csapattól szintén kapunk fejenként 1 számot.
    Ez csak nekem felháborító? És egy számból miért is kell 10 feldolgozás???


    Számomra ezek nem ők, hanem valami közepes JPOP lánybanda utánzat.
    Úgy látom a CCM-nek már csak az számít, hogy minél kevesebb befektetéssel minél több pénzt lapátoljanak ki a csapatból.



    Bocsánat a kifakadásért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan! Annyiszor fakadsz ki, ahányszor akarsz!:D
      Én úgy tudom, hogy a 3 csapaton kívül minden lánykan lesz szólódala, ezért van 10 külön változat. De lehet h tévedek, és amennyiben így van, teljes mértékben igazad van!

      A Bunny Style...nos igen, ez tényleg nem hozzájuk való, viszont szerintem kellett már ez. Igazából a cég egy nagy **** láda, nem sokat ér, ebben egyet érthetünk. Viszont szerintem valami olyasmit akartak ezzel, hogy még inkább megfeleljenek. Nem hiszem, hogy ez illene a lányokhoz...mert nem. DE, személy szerint ötletesnek találom, hogy próbáltak alkalmazkodni! Mert oké, h én is jobban szeretem a pörgősebb, húzósabb dalokat, de jön majd Dani...(tetszik-e nekünk vagy sem) és ő, nos nem fog tudni az IGCBOY féle dolgokhoz alkalmazkodni.

      Szerintem sikeres lesz a dal, nekem a refénnel van csak kisebb problémám, de a rap rész, és a körítés nem vészes, elnyerte a tetszésem. De, hát végül is, ízlések és pofonok:D Mindenesetre várom már nagyon mit sütnek ki belőle:D

      És köszönöm az üdvözlést :D Remélem maradok még jó sokáig..XD

      Törlés
    2. Jön Dani.. nagyon aranyos és jóhangú lány... Még1 jó hangú lány elpazarlása ilyen számokra. Semmi szerep nem jut majd, csak a kirakati babáé.

      Kezdem úgy érezni, hogy Hwayoung-al csak jót tettek, hogy kirakták a szűrét.
      Én speciel Boram hangját is nagyon szeretem, de utoljára a Dont leave-ben hallottam kb. 3 hangocska erejéig. És ami még jobban fáj, Eunjungot szintén.

      Szólója egyébként valóban mindenkinek lesz, csak nem az albumon! Csak a Limited edition DVD kiadás része (így jön össze a 10 db Bunny stlye: 3CD+7DVD), ami persze egy vagyon.
      Ezért írtam, hogy elég undorító dolog ez a CCM-től.

      Törlés
    3. Én még mindig álomvilágban élek, és remélem lassan felnyílik a szeme annak a sok idiótának akik a T-ara ügyeit rendezik. Valahogy csak meg lehet oldani, hogy mindenki kapjon részt...
      A cég undorító, ez igaz...és elkeserítő, h mennyire figylemen kívül hagyják a lányok véleményét...
      Mondjuk Dani...hát azért nem értek egyet a jövetelével...mert
      1, túl fiatal
      2, hogy bírja majd a tempót
      3, együtt kell dolgoznia felnőttekkel
      4, a felnőtteknek is egy gyerekkel...
      Sok érv szól ellene, és az általad említett kárba menetel is egy a sok közül...

      Ebben az értelemben igazat kell adjak neked...De azért remélem...lassan...észbe kapnak. Kár lenne leamortizálni ezt a bandát...Így is sokan a végüket jósolják...Aminek nagyon nem örülnék!

      Törlés
  3. Lehet hogy a Bunny Style túl cukormázas, de azért hallgatható. A szóló számokra nagyon kíváncsi leszek. Néhány másodpercnyit hallottam belőlük, de annyit elmondhatok, hogy Soyeon száma elég jóra sikerült. :) Bár ezt azért nehéz lesz túlszárnyalni:

    http://www.youtube.com/watch?v=ITmsxp4fu5c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó ez a szám. Ennek hatására néztem meg a filmet! NEM KELLETT VOLNA! XDDD

      Törlés
    2. Ah, igen! A szólókra nagyon kíváncsi vagyok, de én főleg Qri dalára. Szeretném végre hallani a hangját...méghozzá nem csak 20 másodpercig. Ugyanez vonatkozik Boramra is.

      A filmet én is megnéztem, de nekem csak az volt a bajom, h nem értettem normálisanXD Mmint h mi miért történikXD

      Törlés
  4. HOYY anyuci visszatértél~? \(^0^)/
    hát nálunk a sarok csak 1 személye, én nem vagyok ott, annyira skizó meg nem vagyok hogy 1 tömeget tartsak el szóval itt nincsen 1 síró tömeg sem ^^ (vagy ha igen akkor igen rossz helyen járok ><)

    T-ara... hmm hát ha a roly-poly cukker szivárványpónibombát (ehh?? ezt nem húzza alá, hogy hibás? xD) is megszerettem ezzel se lesz gond, igaz a dögösebb számok jobban bejönnek de ez se tűnik olyan rossznak igaz nem sokat hallottam belőle szóval nem ítélkezek nagyon de már várom rendesen :D
    Danit meg én már nem piszkálom, békén hagyom szegényt, meg itthon valaki meglátja hogy sokat használom a nevét még félreértik szóval nincs több piszkálódás >< csak a banda ne lássa a kárát, mert akkor kitör a depisek háborúja ˘_˘
    hmm szóval lesznek szólok is. hát akkor a kis koboldét (Qri) igen meghallgatnám, mert belőle annyit se hallani, mint 1 sunyi kis farböfögésből 1 tömött buszon xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes, I'm back darling! :D Igen, megjöttem, és remélem jóóóó sokáig maradok!:D:D

      Nálunk a sarokban sok minden elfér (Sunyi mosoly >.<) XD

      Most, hogy láttam az egész klipet, már nem találom olyan problémásnak:D Igazából még mindig jobban szeretem a "refrénen kívűli részekek" XD Valahogy érdekesnek találomXD Szerintem ezzel elsők is lehetnek! :3 Szurkolok nekekik:D Ééééés ebben a klipben igazán sokat láthatsz a lábaikból :P Meg volt egy kis hmm szexi beütése is a koreonak..XD

      Dani...hát nekem nincs bajom vele, én várom, viszont megértem, hogy miért tiltakoznak ennyire sokan. Érthetőek az okok, de remélem a legjobbakat! :3

      Hát, ha a banda ebbe belerokkan ( sokan állítják), akkor rosszul leszek....XD Nagyon szeretem őket az elejétől, és megérdemlik, h a csúcson legyenek! ( Semmi piszkos gondolatXD)

      Igen, Qri, hiszen...hát elmondtál mindent:D:D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...