BoA ~ Only One japán verzió!

Elérkezett a pillanat, mikor kiélhetem magam.

1. pont : BoA egy istennő a számomra. A ZENE.
2. pont: Tudom, hogy nem most jött ki, de gép hiányában nem tudtam reagálni rá!





Szóval itt van, láttam, hallottam, ízlelgettem ezt a számot és a hozzá tartozó klipet. Amint el tudok mondani róla... egy szóval... tökéletes!

Miért?

A dal...amúgy is csodálatos, elragadó. Viszont a szöveg sokkal szebb, így, japán nyelven! Valahogy elbűvölőbbnek tartom. Számomra amúgy is kellemesebb a japán nyelv hangzása, így talán ez lehet a kulcs.

A klip gyönyörű! Megtartotta a táncot, de egy sokkal - számomra - tetszetősebb ruhában! A fények iszonyatosan szépek, és templom...annyira, hogy is mondjam, meghitté varázsolja nekem az egészet. Plusz, hogy egy kicsit felidézi bennem a Meikuri klipjét.

Teljesen elbűvölt! És biztos vagyok benne, hogy a japán rajongókat is :3


2 megjegyzés:

  1. Hallottam már jobbat is tőle, de tényleg jól sikerült.
    A néni - furcsamód - sorozatosan jobb számokat csinál japán nyelven, mint saját anyanyalvén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom:D Nekem, mint olvastad, nagyon is elnyerte a tetszésem, bár az tényleg elgondolkodtató, hogy mennyivel jobban sikerülnek a japán dalai! :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...