SHINee ~ Hello magyar fordítás




(Gabriella kérésére felkerül pár SHINee dalszöveg. Nem mintha nagyon győzködni kellett volna, szeretem őket:))

Ahogy magamra pillantok, igazán fiatalnak érzem magam
Még ha előttem is állsz, nem tudom mit tegyek.
Az emberek,ti, kik szerelembe estetek!
Kérlek mondjátok el, hogy kezdődött a ti történetetek!

Eljön a nap, mikor megfoghatom a kezét?
Eljön a nap, mikor megcsókolhatom behunyt szemeit?

Hello, hello
Összeszedtem az összes bátorságom!
Hello, hello
Szeretnék beszélni veled egy kicsit!
Hello, hello
Talán el is siettem egy kicsit a dolgot?
Ki tudja? Lehet, hogy valami jó sül ki belőle!

Hogy közelítselek meg?
vagy várjak még egy kicsit?
Mindenki mást tanácsol...
Ezzel csak nehezebbé teszik a dolgot!
Nagy elvárásaid vannak...jobban mint látszik!
Nekem ez az érzés új...kérlek bízz bennem!

Eljön majd a nap, mikor magamhoz húzhatlak?
Hiszem, hogy minden jóra fordul majd!

Hello, hello
Összeszedtem az összes bátorságom!
Hello, hello
Szeretnék beszélni veled egy kicsit!
Hello, hello
Talán el is siettem egy kicsit a dolgot?
Ki tudja? Lehet, hogy...
Hogy őszinte legyek, nem most érzek ilyet először..
Szerettem már, és tört már össze a szívem.
De ez nehéz számomra... kérlek bízz bennem.
Te más vagy.

Hello, hello
Biztos vagyok benne, hogy végig...
Hello, hello
Oh, igen drágám...
Hello, hello
Nem tudom mit is érzel most,
Ki tudja? Lehet, hogy...

Hello, hello
Hello, hello
Adj egy esélyt!
Hello, hello
Nem tudom mit érzel most,
Ki tudja? Lehet, hogy...
Lehet, hogy ez a végzet!
Hello, az idő amit veled töltök,
nem hasonlítható más boldogsághoz!
Nem is tudom kifejezni amit érzek!
A szívem téged akar, nem foglak elengedni!
Ha ez a szerelem, soha nem engedlek el!
Ki tudja? Lehet, hogy mi...

2 megjegyzés:

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...