Lady Jane ~ Hello magyar fordítás



( Hát, én szerelembe estem! >.<)

Mindig ugyanaz az üdvözlés, ugyanazzal a mosollyal kísérve:
Hello!
Mindig ugyanott állsz :
Hello!
Én is elmosolyodom, bár ideges vagyok:
Hello!
Mind a ketten tudjuk, szeretjük egymást!
Hello!!

1, 2, 3, Meddig leszel még ilyen bizonytalan?
Akkor fogsz lépni, mikor  a szívem már kihűlt?

Gyere gyorsan, mint egy igazi férfi!
Gyere közelebb, siess, bátran!
Türelmetlenül várok, gyere és mondd!

Ragadd meg a vállam, nézz a szemembe!
Lélegzetelállítóan suttogj a fülembe,
Hogy engem akarsz, örökké!

Hello, hello, hello, hello, hello

Hello! Kedves, jómodorú, lágy...ezek mind szép dolgok,
Hello! De nekem nem egy gyáva emberre van szükségem!

1, 2, 3, Meddig vársz az esélyre?
Azt mondod, vagánynak kell lennem, és én valljak színt?


Gyere gyorsan, mint egy igazi férfi!
Gyere közelebb, siess, bátran!
Türelmetlenül várok, gyere és mondd!

Ragadd meg a vállam, nézz a szemembe!
Lélegzetelállítóan suttogj a fülembe,
Hogy engem akarsz, örökké!

Kissé remegő ajkak, remegő tekintet,
Annyira édes! Imádnivaló!
De tudom mit fogsz mondani...
Ez nekem elég, hisz én is ugyanúgy érzek!

Mi olyan nehéz? Túl félénk vagy?
Miért váratsz ennyi ideig? De utállak!

Csókolj meg, fogadd el a szívem!
Mindenem a tiéd!
Csak téged akarlak, örökké!

Hello, hello, hello baby!(2x)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...