Kim JaeJoong ~ Mine magyar fordítás




Olyan vagy, mint egy legyőzhetetlen betegség!
Egy méreg, tele zsúfolva sikolyokkal.
Egy méreg, melyet már jól ismerek.

Miért kiabálsz ilyen hangosan? Oké.
Felébresztelek ebből az álomból!
Miért érzed magad ilyen üresnek?

Ne közelíts, ez az én területem!
Ne is gondolj rá, nem tudok segíteni!
Lefoglal a saját küzdelmem!
Ez az én területem, az enyém.
Ne próbáld eltakarni a napfényt, mely most rám ragyog!

Ez az öröm túl édes, lassan elnyeli az egész lényem!

Miért csinálod ilyen hangosan? oké...
Elmondom még hangosabban, és érthetőbben!

Ne gyere közelebb, ez az én területem!
Félek, bemocskolod ezt a helyet!
Ez az én területem, az enyém!
Ez az én területem, az enyém.
Ne próbáld eltakarni a napfényt, mely most rám ragyog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...