B.A.P ~ Rain Sound magyar fordítás




Egy olyan lánynak, mint te...csak zavaros kérdéseket, és válaszokat tudtam adni.
Inkább néma maradok.
Eltemetem ezt a szerelmet, itt a búcsú ideje.
Kitárom az ablakot, figyelem az elfeledett eső és szél hangját.
Most, a csendes éjszakai órákban meghallok egy ismerős dallamot a rádióban.
Itt a tökéletes idő, hogy rád gondoljak.
Az asztalon két üres kávés csésze....
Itt vagyok, hol te már nem...egyedül harcolok a magánnyal.

Egyedül sétálok az utcákon,
A megszokott kávézó felé tartok, majd megnézek egy filmet.

Régi emlékek közé zárom magam...és te?
Ez az időjárás, ez a hőmérséklet, a múlni nem akaró szél... emlékeztet majd örökké?
Egy elfeledett személlyé válni...mintha csak egy régi, fekete-fehér film szereplője lennék.
Még mindig hiányzol, mikor álomra hajtom a fejem.
De ezen az esős éjen nem tudok elaludni.

Ez az eső hangja, vagy a tiéd?
Csak én hallom úgy,mintha engem szólítana?
Csak én gondolok rád?
Csak az eső maradt, ki gondolna rám?
Tudod, hogy érzek? Még mindig rád gondolok.

Egy ragyogó, piros esernyő...
Nedves, csurom vizes ruhák, cipők....
Ki-be kapcsolom a fűtést, de mindegy hányszor teszem, nem száradok meg.
Talán így érzek most...
Zavaros kérdések, és válaszok halmaza vagyok.

Egy esős napon szerettem beléd.
Őszintén szerettük egymást...
Nem tudom miért tettük akkor ezt!
Olyan sokat bántottuk egymást...

Most olyna vagy, mint egy tüske mely mélyen belém fúródott.
Magad felé húzol...
Azt hiszem, hazudtam, mikor azt mondtam tudok nélküled élni.
Elhajítottam az érzéseim, de még mindig álmatlan vagyok...hiányzol.
Az ilyen éjszakákon aludni sem vagyok képes.

Ez az eső hangja, vagy a tiéd?
Csak én hallom úgy,mintha engem szólítana?
Csak én gondolok rád?
Csak az eső maradt, ki gondolna rám?
Tudod, hogy érzek? Még mindig rád gondolok.

Drága ég, segíts rajtam!
Állítsd el az esőt!
Így talán el tudom feledni őt.

Ez az eső hangja, vagy a tiéd?
Csak én hallom úgy,mintha engem szólítana?
Csak én gondolok rád?
Csak az eső maradt, ki gondolna rám?
Tudod, hogy érzek? Még mindig rád gondolok.

Kitárom az ablakot, hallgatom az esőgyűrűk hangját.
A közös emlékekre gondolok.
Nem tudok élni nélküled...
Az ilyne esős napokon hiányoznak a csókjaink.

Kitárom az ablakot, hallgatom az esőgyűrűk hangját.
A közös emlékekre gondolok.
Nem tudok élni nélküled...
Az ilyen esős napokon...mindig feléd rohanok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...