SNSD ~ Not alone [Girls & Peace] ~ magyar fordítás




Éreztél már így?
Én még most is képes vagyok hinni ebben az egy emberben.
Még ha nem is tudom a kívánságát teljesíteni...
Még ha nem is vagyok képes jól csinálni a dolgokat...
Még mindig..tudom...

Nem vagyok egyedül,
Nem vagyok egyedül...
Még ha nem viszonzod ezt az érzést...
Nem vagyok egyedül!
Még ha ez a szerelmes dal el is halványul,
Nem baj, hisz nem vagyok egyedül.

Miért én?
Miét félek még mindig ennyire?
Miért váltam ilyen erőtlenné?
Mintha ismét egy gyermek lennék...
Nem tudom kifejezni amit legjobban szeretnék.
Nem tudok megmozdulni, hisz ez a tündérmese csak bennem él.

Nem vagyok egyedül...
nem vagyok egyedül!
Rád gondolok...
Nem vagyok egyedül!
Most, hogy rájöttem az igazságra,
Mit kéne tennem?
El kéne mondanom, mit érzek?
Azokat az éréseket, mik ennyire értékesek számomra?

Köszönök mindent...
Te voltál, ki erőt adtál.
Mindig itt leszek számodra!
Ha szükséged lesz rám, itt találsz!
Elérsz majd a karjaiddal.
De az élet megy tovább...

Semmi baj...most már értek mindent.
Én voltam, aki megpróbált szeretni valakit...örökkön örökké.

Nem vagyok egyedül...
Nem vagyok egyedül...
Még ezen a helyen sem, hol a fények sem pislákolnak...
nem vagyok egyedül.
Még ha a könnyeim csorognak is,
Én is ki fogom bontani a szirmaimat...
Érted.
Semmi baj...nem vagyok...
Semmi baj... nem vagyok...
Nem vagyok egyedül többé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...