S.H.E ~ Don't say goodbye [不說再見] magyar fordítás




Hogy vagy? Megtaláltad a boldogságot?
A mosolyodra még mindig tisztán emlékszem...
Ahogy arra is, milyen bátorsággal sétáltunk egymás mellett,
még ha zuhogott is az eső, vagy tombolt is a hideg szél.

Büszkeség, depresszió...
Mind a szívemben élnek.
Én jól vagyok, már eltemettem az álmot melyre annyira vágytam.
Még mindig ugyanaz vagyok, néha elerednek a könnyeim, mint régen.
Emlékszem, te jobban pánikba estél ilyenkor, mint én...
Hirtelen ideges lettél, nem tudtad, hogy tüntesd el a könnyeim.

Az öleléseid olyan őszinték voltak...
A kifejezés a tekintetedben mit sem változott.
Ne búcsúzz el...ne adj lehetőséget, hogy megszegjem az ígéretem.
Még ha el is kell válnunk, a szerelmünk örökké fog tartani.

Együtt meginni egy kávét, beszélgetni a múltról...
Semmi sem változott, az arcod ugyanolyan.
Régen nem láttalak... a vágyakozás pedig visszatért.
Hálás vagyok, hogy te kísértél ez utamon, így nem voltam magányos.

Az öleléseid olyan őszinték voltak...
A kifejezés a tekintetedben mit sem változott.
De most látom benne, azt amit én is éreztem...hiányoztunk egymásnak.
Ne búcsúzz el...ne adj lehetőséget, hogy megszegjem az ígéretem.

Az emlékek lassan leperegnek a szemünk előtt.
Nagyon régen nem láttalak...Szörnyen hiányoztál.
Még emlékszem arra a nyárra.
A mosolyunk még ártatlan volt...
A szobám fala tele volt képekkel, melyekből áradt a szerelmünk.
Emlékszem arra az éjszakára.
A szívem sajgott, hisz végig kellett nézem, hogy addig sírsz, míg a szemeid vérvörösek nem lettek...
Fogadd el az ölelésem...és pihenj meg.
Fogd a kezem örökké

Még ha el is kell válnunk, a szerelmünk örökké fog tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...