NE LOPJ!

Ma ismét rá kellett jönnöm, hogy vannak, akik fogják kimásolják a fordításomat, majd egyszerűen felteszik magukhoz, vagy ráégetve a videóikra, vagy melléjük helyezve. De még annyi fáradtságot sem vesznek, hogy egy ici-picit alakítsanak rajta! Kérem szépen, már elmondtam párszor : NEM SZÓ SZERINT FORDÍTOK.
Ergo FEL FOGOM ISMERNI a saját magam által kreált sorokat, gondolatokat...de persze aki ellopja vagy nem ismeri az eredeti nyelvű szöveget, vagy az angol fordítást - mert arra is lusta, hogy összevesse - így észre sem veszi, hogy saját magam stílusában fordítok! Ez volt amire ráakadtam... TELJESEN ugyanaz mint az enyém. Ez nem véletlen...főleg, hogy felismerem a saját stílusom...

Erre akadtam rá ma... A lány reklámozta magát, h " Ide töltöm fel a videóimat, és a fordításaimat"
És azt hiszem nem árulok el nagy titkot, mikor azt mondom, az 1000-feletti fordításaimból nem egyet lopott el.

 Nos ez volt mire felfigyeltem...
Videó...

Kérem szépen, nem szeretnék még egyszer ilyesmivel találkozni! Én soha az életben nem loptam senkitől, soha nem másoltam le a munkáit! Minden egyes fordítást azért csinálok, mert szeretem az adott dalt, vagy előadót... ezt tartsátok már tiszteletben! Én dolgozok ezekkel a fordításokkal, és nem szeretném, ha mások sajátjukként tüntetnék fel...
Nem is értem! Nem vagyok profi fordító, tényleg nem...
Vagy tanuljatok meg az adott nyelven, vagy angolul, és fordítsátok le ti magatok... ha ennyire szeretnétek publikálni valamit... Az illetőt már figyelmeztettem, remélem megértette.... nem mintha számítana, ha annyi nem volt benne, hogy elkérje a fordítást.

Köszönöm a figyelmet...




1 megjegyzés:

  1. Ne vedd a szívedre!

    Tolvajok mindig léteztek, és léteznek.Ő úgysem érzi az értéket benne, és persze fogalma sincs róla, hogy ezzel magát bélyegzi meg.

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...