Jewelry ~ Rhythm Ha! [Look at me] magyar fordítás



( Panna kérésére! /már, ha hívhatlak így/ XD)

Igen, ah! Baby-J!
A Jewelry készen áll!
Bulizzunk! gyerünk!

Most, ebben a pillanatban, én vagyok a legjobb!
Meghívlak, élvezd a zenét, légy a vendégem!
Ritmus, dobok, basszus!
Úgy játszom velük, ahogy csak akarok!
Hisz...én vagyok az ász!
Soha nem ér véget a rappem,
Higgy bennem! Higgy!

Én vagyok Baby J, hagyd abba amit csinálsz, és rám figyelj!
Engem fogsz hallani, és látni egész nap, érted?
Nem is akarod tudni milyen a zeném?
Mostantól rengeteg dolgot szeretnék megmutatni!
Bele fogsz szeretni a dalokba, kezdve az elsővel!

Több vagyok, mint bárki!
Én ott vagyok a csúcson, jobban mint bárki! Jó vagyok!
Nem akarok megállni, nem fogok megállni!
Most, hogy mindenki együtt van...
Mindent bele!
Az én szintem kicsit magasabban van...Más vagyok!
Még egy kicsit tökéletesebb lettem,
Most már én vagyok a hölgyed!

Így van ez, így van ez!
Igazán büszke vagyok magamra!
Nem vesztettem ez a zeném, és most tovább évezhetem!

Így van ez, így van ez!
Igazán megkönnyebbültem!
Most már hallhatod a dalom,
Megmutathatom ki is vagyok!

Ah Baby J! Ha, ha! Léptem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...