Hello Venus ~[ What are you doing?] II. Mini Album

A Hello Venus megjelentette a második mini albumát, What are you doing? címmel.

A fotók már jó ideje megtekinthetők~

Nos, akkor lássuk a dalokat erről a lemezről:D
( Imád ilyeneket csináni:XD)


1. What are you doing? ---> Hallgasd meg itt!

2. First Love ---> Hallgasd meg itt!

3. Romantic Love ---> Hallgasd meg itt! 

4. Same ---> Hallgasd meg itt!

5. Winter Fantasy ---> Hallgasd meg itt!

Az én véleményem: 
Szerény véleményem szerint ez egy **** jó album lett! Élveztem minden egyes dalt, és soha, egy percig sem éreztem, hogy töltelék számok is szerepelnének a lemezen! Kifejezetten szórakoztató volt hallani minden egyes zenét, és a legtöbb kritikával szemben, amit olvastam, egyáltalán nem találtam unalmasnak. Igazából...szerintem még az előző mini albumra annyira jellemző " mini After School " hangzás is eltűnt. Most egy kicsit kiforrottabbnak találtam őket, és bár a címadó dal fogott meg a legkevésbé, mégis...arra is azt mondom, hogy jó! Velem nem sokszor esik meg, hogy minden egyes számot megszeressek egy cd-ről, de ez most a ritka pillanatok egyike lett. Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem remek "anyagot dobtak a piacra" *.-

A kedvenc dalom : Same

Nektek tetszett a lemez?

1 megjegyzés:

  1. De jó ám! Megy a "fa alá"! Számomra az album leggyengébb pontja a Winter fantasy. Az is jó, de a többihez képest egy kicsit gyengébb.

    Kedvenc -> What are you doing today?

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...