Davichi ~ I love you even thought I hate you ~ magyar fordítás




Szeretlek, bár úgy érzem gyűlöllek.
A szerelmem adtam ajándékba...
Te pedig egy búcsúval viszonoztad.
Hogy lehetsz ilyen?
Hogy lehetsz ilyen szívtelen?
Azt mondtad, csak engem szeretsz!
Hát hazugság volt minden?

Nem hittem, hogy ilyet tennél velem.
Hogy okozhattál ilyen fájdalmat?
Azt hittem, ismerem a férfiakat,
De igazán nagyot tévedtem.

Te vagy a férfi akit szeretek,
Te vagy a szerelmem.
Sajnálok mindent!
Már értek mindent!
Kérlek maradjunk együtt!
" A ma esti kimaradásodról"
" Ne cigarettázz többet!"
Soha nem foglak többé ilyesmikkel zavarni!

Szeretlek, bár úgy érzem, gyűlöllek!
Egy türelmetlen, apró szívű lány vagyok, és ezt te is tudod!
De igyekszem megváltozni!
Azt mondtad, hogy a jobban tetszik az arcom smink nélkül...
De rengeteg festéket kentem magamra...és magam bámultam a tükörben...
És a könnyeim elmosták az összes sminket.

Te vagy a férfi akit szeretek,
Te vagy a szerelmem.
Sajnálok mindent!
Már értek mindent!
Kérlek maradjunk együtt!
" Menjünk el a moziba hétvégén!"
" Hívj fel, ha késel!"
Soha nem zavarlak ilyesmikkel többé!

Szeretlek, bár úgy érzem gyűlöllek!

Milyen ember vagy te?
Ismertél engem valaha?
Fájdalmat okozol...

Nem baj, ha késel!
Nem baj, ha későn érsz haza...
Csak ígérd meg, hogy visszatérsz!
Szeretlek, bár úgy érzem gyűlöllek.

Szeretlek, bár nagyon fáj!
Hisz te vagy kit nekem rendeltek.
Ölelj meg!

Azt hittem tudok már mindent!
De bolondot csináltam magamból.
Ismered a nők szívét?
Szeretlek, bár nagyon fáj.
Szeretlek, bár úgy érzem, gyűlöllek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...