Yoseob ~ Caffeine magyar fordítás



Késő van, ideje lenne lefeküdnöm,
és a bárányokat számolnom.
Hogy képes legyek elaludni, ismét
zuhanyoztam.
Kirajzolom a mennyezetre az arcod,
és mikor behunyom a szemem,
A szerelmünk története, mint egy
nyitott könyv, jelenik meg emlékeimben.

Már elhagytál, mégis így gyötörsz.
Miért kell így szenvednem?
Mit rontottam el?
Miért szakítottunk egyáltalán?
Fogalmam sincs...

Olyan vagy mint a koffein, így le
sem tudom hunyni a szemem.
A szívem nyugtalan...gyűlöllek!
Olyan vagy mint a koffein, így
próbálok távol maradni tőled.
Próbálok elfeledni mindent, de nem
vagyok képes rá...
Nem tehetek semmit.


Szörnyű voltál, szörnyű... olyan
vagy, mint a koffein. (4x)

Minden egyes lélegzetvételemmel hiányollak!
A gondolat, hogy egy ég alatt élünk, megőrjít.
Még ha ilyen is vagyok, nem tudlak elengedni...
Figyelem az ablakom előtt civódó
párokat... ránk emlékeztetnek.
Könnyek gyűlnek a szemembe.
" Hé! Ne csináld, csak öleld meg!
Nézz rám! Látod hogy nézek ki?..."

Nem adnál még egy esélyt, hogy
megöleljelek?
A kapcsolatunk többet ért annál,
hogy így érjen véget!
vagy tévedek?
Miért szakítottunk egyáltalán?
Fogalmam sincs...

Már elhagytál, mégis így gyötörsz.
Miért kell így szenvednem?
Mit rontottam el?
Miért szakítottunk egyáltalán?
Fogalmam sincs...

Még ha ennyire gyűlöllek is,
Ha az együtt töltött időre gondolok,
Mosoly ül ajkaimra.
Talán nem is akarlak elfeledni.
Igen, nem akarlak kitörölni.
Szeretnélek magamhoz ölelni...

Olyan vagy mint a koffein, így le
sem tudom hunyni a szemem.
A szívem nyugtalan...gyűlöllek!
Olyan vagy mint a koffein, így
próbálok távol maradni tőled.
Próbálok elfeledni mindent, de nem
vagyok képes rá...
Nem tehetek semmit.


Szörnyű voltál, szörnyű... olyan vagy, mint a koffein. (4x)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...