T-ara ~ Weironi( Why are you being like this?) magyar fordítás



Nem tudnál egy kicsit rám figyelni?
Még jobb! Komolyan nézz a szemembe!
Oops Oops baby! Lassan kezd itt kicsit meleg lenni, nem?
Nem? Ne hazudj! Vagy csak félreértelek?

Oh, oh, oh, oh, Őrülten szeretlek!
Oh, oh, oh, oh, Mutasd meg, mit is érzel!

Miért vagy ilyen? Miért vagy ilyen?
Elvesztem a labirintusban.
Mit tegyek? Mit tegyek?
Nem hagyhatsz itt!
Ösztönösen, nyugodtan, mintha csak egy röpke álom lennék,
Szeretlek, szeretlek...
A kezeim ismét megremegnek.

Kopp, kopp!
Már hallasz?
Kopp, kopp!
Egyszerűen szeretni akarlak!
Isten hozott csodaországban!
Minden nap... én csak...
Kopp, kopp!

Szeress, szeress édes!
Hé, mindent tudni akarok rólad!
Szeretnék egy csókot! S.O.S
Segíts, édes!
Hívj, hívj kedvesem!
A szívem szétfeszíti a mellkasom!
El kell ismernem, hogy a trükkjeim átlátszóak.

Oh, oh, oh, oh, Őrülten szeretlek!
Oh, oh, oh, oh, Mutasd meg, mit is érzel!

Miért vagy ilyen? Miért vagy ilyen?
Ebben a repedezett labirintusban...
Mit tegyek? Mit tegyek?
Elvesztem, nincs hová mennem.
Váratlanul, ösztönösen...
Nem tudok aludni éjjelente...
Szeretlek, szeretlek!
Ölelj szorosan.


Kopp, kopp!
Már hallasz?
Kopp, kopp!
Egyszerűen szeretni akarlak!
Isten hozott csodaországban!
Minden nap... én csak...
Kopp, kopp!

Szeretnélek megérinteni, ne légy félénk!
Szeretném hinni,hogy ez a sors!
Csak te, csak te lehetsz a kedvesem!
Ne titkold el a valós szándékaid.

Átlátok rajtad, édes!
Kopp, kopp!
Ismered a stílusom!
De ha így állsz a dolgokhoz, akkor
Viszlát!

Miért vagy ilyen? Miért vagy ilyen?
Elvesztem a labirintusban.
Mit tegyek? Mit tegyek?
Nem hagyhatsz itt!
Ösztönösen, nyugodtan, mintha csak egy röpke álom lennék,
Szeretlek, szeretlek...
A kezeim ismét megremegnek.

Kopp, kopp!
Már hallasz?
Kopp, kopp!
Egyszerűen szeretni akarlak!
Isten hozott csodaországban!
Minden nap... én csak...
Kopp, kopp!

Kopp, kopp!
Már hallasz?
Kopp, kopp!
Egyszerűen szeretni akarlak!
Isten hozott csodaországban!
Minden nap... én csak...
Kopp, kopp!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...