Son DamBi ~ Dripping Tears magyar fordítás



Édesem, ma este... ma este...
Nem vagyok képes elengedni a kezed, mi után így vágyódom.
Édesem, ma este... ma este...
Nem tudok elaludni, csak várakozok.

A könnyeim hullanak,
Az esőcseppek koppannak,
A szerelmem elveszik.
Lassan elolvad, miközben szívem áztatja.

Megrészegültem a fájdalomtól, ahogy az utcákat jártam.
Megrészegültem a szomorúságtól, így találkoztam a barátaimmal.
Megrészegültem a könnyektől, ahogy álomba zuhantam.
Szörnyen hiányzol.

Miért nem érlek el?
Miért nem láthatlak?
Szeretném elmondani, hogy szeretlek...
De miért kerülsz engem?

Most úgy tűnik, mintha mindig is veled lettem volna.
Nem tudlak kitörölni, nem tudlak elfeledni.
Édesem, nem tudok nélküled élni!

Miért nem érlek el?
Miért nem láthatlak?
Szeretném elmondani, hogy szeretlek...
De miért kerülsz engem?

Nem tudom lehunyni a szemem,
Nem vagyok képes gondolkodni.
A szívem lassan eláztatta a könnyes búcsú...
Kérlek töröld le a könnyeim!

A könnyeim hullanak,
Az esőcseppek koppannak,
A szerelmem elveszik.
Lassan elolvad, miközben szívem áztatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...