SHINee ~ Sherlock magyar fordítás




Mostantól, senki sem mozdulhat! Mindegy kiről van szó!
Senki sem léphet ki a szerepéből,
De ne légy ideges a helyzet miatt.
Már egy kicsit tisztábban látok ebben a titkos szobában.

Egyetlen reszkető lélegzetvételed sem akarom elmulasztani.
A szíved éke, mire vadászom!
Már ismerem a reszkető tekinteted.
Már tudom, te is gyanúsított vagy...
Szinte megfagyaszt a tudat.

Te, és az ártatlan arcod...
Megdobogtatod a szívem,
Csak a lehetőségre vársz!
Kétértelmű válaszok...
Ma véget ér minden, akár egy tűzijáték robbanása egy hosszú éjen.

Oh, kíváncsi vagyok, igen!
Egy pillanatra mosolyra húzod az ajkad. Miért?
Oh, kíváncsi vagyok, igen!
Nagyon kíváncsi vagyok.

Naponta vagy százszor jutsz eszembe, majd el is hessegetem a gondolatokat.
Egy kérdés zakatol a fejemben...
"Mit akarsz valójában?"

Ez a pillanat elárasztja a szívem, némán kavarog a belsőmben.

Oh, kíváncsi vagyok, igen!
Egy pillanatra előlépsz a képből.Miért?
Oh, kíváncsi vagyok, igen!
Nagyon kíváncsi vagyok.

Előttem nem létezel,
Ebben biztos vagyok, mégis szeretnélek meghallgatni.
Az ajkaidon táncolnak a válaszok, mikre kíváncsi vagyok.
Felragyogsz, majd el is tűnsz.

Lehet, hogy már ismered a szívem,
Soha nem is volt elzárva előled.

A gyanúsított itt áll,
Senki sem szabadulhat,
Rólam, rólad, vagy akárki másról is legyen szó.
Találtam egy bizonyítékot, mi ellened szól...
Biztosan megtalállak!

Oh, kíváncsi vagyok, igen!
Egy pillanatra előlépsz a képből.Miért?
Oh, kíváncsi vagyok, igen!
Nagyon kíváncsi vagyok.

Ma este itt van a SHINee,
Szóval, add fel! Add fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...